01508375.jpg

 

 

آینه جم : با توجه به افزایش تعداد افراد مبتلا به کرونا در تیم استقلال بازی های این تیم به صورت خودکار لغو خواهد شد.

به گزارش آینه جم   بر اساس دستورالعملی که سازمان لیگ با همکاری ستاد مقابله با کرونا در ورزش تهیه کرده بود، در صورتی که 25 درصد از اعضای یک تیم به ویروس کرونا مبتلا شوند، کل اعضای تیم به قرنطینه خواهند رفت و بازی های آن تیم نیز تا اطلاع ثانوی لغو خواهد شد.

با اینکه استقلال قرار بود به خاطر نرسیدن تعداد بازیکنان کرونایی خود به این حد نصاب 25 درصد راهی شهر جم شود، بعد از تست های امروز و افزایش تعداد کرونایی ها، حالا بازی های این تیم در لیگ برتر از جمله بازی فردا (یکشنبه) مقابل پارس جنوبی جم به طور خودکار تا اطلاع ثانوی لغو خواهد شد.

 در حالی که آبی پوشان پایتخت خود را برای دیدار یکشنبه شب با پارس جنوبی جم آماده می کردند، ناگهان با مثبت شدن تست کرونا چند نفر از آنها شوک بدی به اردوی تیم وارد کرد.

استقلالی ها دیروز در محل تمرین تست کرونا را پشت سر گذاشتند و امروز جواب این تست ها به کادرفنی رسید که مشخص شده 8 بازیکن و دو عضو کادرفنی تست شان مثبت و مبتلا به کرونا هستند.بر این اساس در اولین اقدام فرهاد مجیدی رای به تعطیلی تمرین استقلال داد تا شرایط اردو بدتر از این نشود.

درباره نفرات کرونایی استقلال گفته می شود وریا غفوری که قبل از بازی با سایپا دچار سرماخوردگی شده بود و فرهاد مجیدی قصد نداشت او را به زمین بفرستد اما به علت کمبود بازیکن و اصرار خود او به میدان رفت، یکی از نفرات کرونایی است. همچنین مسعود ریگی نیز گفته می شود یکی دیگر از بازیکنانی است که تستش مثبت شده است. ریگی طی روزهای گذشته تب و لرز شدید داشته و حتی تمرین روز پنجشنبه را نیز نیمه کاره رها کرد. همچنین گفته می شود تست داریوش شجاعیان و فرشید باقری نیز مثبت شده است.

استقلالی ها طبق برنامه قبلی قرار بود که عصر امروز با پرواز اختصاصی راهی عسلویه شوند و از آنجا برای دیدار با پارس جنوبی به جم سفر کنند اما با این تفاسیر سفر آنها به عسلویه فعلا لغو شد.

باید دید سازمان لیگ چه زمانی تصمیم رسمی خود را درباره بازی فردای استقلال و پارس جنوبی جم و همچنین بازی های باقی مانده آبی ها اعلام خواهد کرد.

اعلام رسمی سعادتمند؛ استقلال قطعا به جم نمی‌رود

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید منتظر نتیجه نهایی تست های کرونا هستند و اگر لازم باشد فردا صبح راهی شهرستان جم خواهند شد.

تیم استقلال شرایط بحرانی‌ای را پشت سر می‌گذارد؛ مثبت شدن تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادر استقلال سبب شد تا کاروان این تیم از فرودگاه مهرآباد برگردد و حاضر به سفر به جم برای دیدار با پارس جنوبی نشود.

بعد از لغو سفر امروز استقلال به عسلویه برای دیدار با پارس جنوبی، مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد که برای فردا بلیت تهیه کردند و شاید این سفر صبح دوشنبه انجام شود اما با قطعی شدن جواب مثبت در تست های کرونا حالا سفر استقلال به جم به طور رسمی لغو شده است.

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال با اعلام رسمی لغو سفر به جم بیان کرد: «نتایج قطعی تست ها آمد و 12 نفر از اعضای تیم ما مبتلا شده اند. چند بازیکن مشکوک هم داریم. به همین خاطر طبق پروتکل ابلاغی مبنی بر اینکه اگر 25 درصد اعضای تیم کرونا بگیرند بازی شان لغو می‌شود ما به جم سفر نمی‌کنیم.»

وی درباره اینکه گفته بود برای فردا بلیت تهیه کرده، تاکید کرد:«بله، ما این کار را کرده بودیم اما سفرمان قطعا لغو می شود و به جم نمی‌رویم. چون شرایط برای برگزاری مسابقه وجود ندارد.»

[کد خبر:AJ33093]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب