0000000000000ff196b.jpg

 

 

آینه جم:   دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۴۰۲ مورد مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۲۱ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

به گزارش آینه جم ؛ سعید کشمیری اظهار داشت: تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر تا روز جمعه ۹ خردادماه به عدد ۹۶۸ نفر رسید که از این تعداد ۴۰۲ مورد به‌طور کامل بهبودیافته‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۲۱ مورد مثبت جدید، ۱۱ مورد در دشتستان، ۶ مورد در بوشهر، ۲ مورد در دیلم و در گناوه و تنگستان نیز هرکدام یک مورد توسط مراکز بیماریابی شناسایی‌شده‌اند.
 دکتر کشمیری درباره مبتلایان جدید در دشتستان چنین گفت: همه ۱۱ مورد جدید شهرستان دشتستان توسط مرکز بیماریابی شناسایی‌شده و با رعایت دستورالعمل‌های وزارت بهداشت در مراقبت خانگی قرار دارند.
وی ادامه داد: از ۶ مورد جدید در شهرستان بوشهر نیز ۵ نفر توسط مرکز بیماریابی شناسایی شدند که همگی در مراقبت خانگی قرار دارند و یک نفر دیگر نیز پس از ترخیص از بیمارستان ادامه درمان خود را با مراقبت خانگی انجام می‌دهد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: از ۲ مورد جدید شهرستان دیلم یک نفر بومی و نفر دیگر ساکن استان خوزستان است که دارای سابقه مسافرت پیاپی به سایر استان‌ها بوده است.
دکتر کشمیری بیان کرد: در آمار امروز شهرستان گناوه یک مورد به ثبت رسید که با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص و در مراقبت خانگی قرار گرفت و مورد جدید شهرستان تنگستان نیز در حال حاضر در بیمارستان تحت مراقبت قرار دارد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۱ نفر در بیمارستان‌های استان به علت ابتلا به کرونا بستری هستند که از این تعداد ۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.
[کد خبر:AJ32704]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب