IMG-20200405-WA0027.jpg

 

 

 

روحانی رئیس جمهور کشورمان اعلام کرده که استان بوشهر وضعیت سفید کرونایی دارد و مشکلی برای بازگشایی مدارس ندارد و حالا استاندار بوشهر باید تصمیم بگیرد که آیا مدارس بازگشایی شود یا خیر؟
آینه جم – رضا رئیسی: امروز رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی کرونا از تعطیلی مدارس استان ها تا پایان 30 فروردین خبر داد و در سخنانی عجیب گفت: برخی استان های سفید مثل بوشهر و هرمزگان اختیار دارند که خودشان در خصوص تعطیلی و یا باز شدن مدارس تصمیم بگیرند و تاکید کرد که در بوشهر هیچ مشکلی برای آموزش وجود ندارد!
این سخنان روحانی در حالی است که امروز تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر به 125 نفر رسیده و روز به روز این آمار در استان بوشهر و به خصوص شهرستان دشتستان رو به افزایش است.
در استان بوشهر طی ماه اخیر برای مقابله با کرونا اقدامات خوبی صورت گرفته و همکاری و تعامل همه دستگاه های اجرایی، نیروهای مسلح و مردم و تلاش شبانه روزی کادرهای بهداشتی و درمانی سبب شده تا استان بوشهر به نسبت دیگر استان ها وضعیت سفید و بهتری داشته باشد اما اگر سخنان عجیب رئیس جمهوری با تصمیم عجیب تر استاندار بوشهر برای بازگشایی مدارس و دانشگاه ها همراه شود قطعا تلاش ها و اقدامات پیشگیرانه تا به امروز به هدر خواهد رفت و وضعیت سفید بوشهر قطعا قرمز خواهد شد.
هر چند رئیس جمهوری اختیار بازگشایی مدارس را به استاندار داده، اما تصمیم بازگشایی مدارس استان بوشهر می تواند ضربه جدی به سلامتی مردم این استان وارد کند و خطر مرگ بیش از هر زمانی دیگر در کمین قشر نوجوان که دانش آموز هستند است.
در پی سخنان امروز رئیس جمهوری، مردم و خیلی از فرهنگیان استان بوشهر اعلام کرده اند که دانش آموزان و فرزندان شان را به مدرسه نخواهند فرستاد و مدارس بوشهر نیز مثل سایر استان ها باید تا 30 فروردین تعطیل باشد تا خطر ابتلا به این ویروس  کاهش یابد.
باید دید عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر چه تصمیمی در خصوص تعطیلی یا بازگشایی مدارس استان بوشهر می گیرد و اگر تصمیم وی بازگشایی مدارس است بر اساس چه مبنایی در صورتی که تعداد مبتلا شدگان به کرونا در استان رو به افزایش است این تصمیم را گرفته است.
 خطر مرگ در کمین دانش آموزان و خانواده هایشان است امیدواریم استاندار بوشهر بر خلاف رئیس جمهور، وضعیت استان را عادی نبیند و تصمیمی درست بگیرد و مدارس تا 30 فروردین تعطیل باشد.
**  فعال رسانه ای استان بوشهر
[کد خبر:AJ32186]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # دانش آموز 1399-01-17 17:17
درود بر جناب رئیسی... ما که مدرسه نخواهیم رفت... آقای استاندار امیدوارم به فکر سلامتی مردم و دانش آموزان باشه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # موسوی 1399-01-17 18:33
استان بوشهر به صورت پایلوت می خواد عادی بشه
مرسی حسن جان روحانی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # جمی 1399-01-17 20:40
آقای رئیس جمهور لطف کنن دیگه درباره بوشهر صحبت نکنن، طی این هشت سال همه بدبختی های مردم به خاطر همین ضعف مدیریت ها و عادی جلوه دادن مسائل بزرگ مردم بوده... الانم می خوان بوشهر رو عادی جلوه بدن تا شرکت های عسلویه ضرر نبینن... خواهشا استان بوشهر رو مثل موش آزمایشگاهی نبینین...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب