01332361.jpg

 

 

 

آینه جم- حضور تهرانی ها در مسؤولیت‌های مختلف پارس جنوبی و عدم استفاده از بازیکنان جمی طی سه فصل گذشته در ترکیب و همچنین عدم برگزاری تمرینات این تیم در شهر جم سبب شده تا پارس جنوبی جم دیگر پارس جنوبی تهران باشد.
 
 
به گزارش آینه جم، پارس جنوبی جم حدود سه سال است که در لیگ برتر فوتبال کشورمان حضور دارد و طی این سال‌ها فراز و نشیب‌هایی در نتیجه‌گیری و حواشی داشته است و مردم شهرهای جنوب کشورمان و هواداران این تیم در جم، سه سال با خاطرات خوش و شیرین در کنار تیم بوده‌اند و حتی مسیرهایی بیش از یک هزار کیلومتر را با وسیله شخصی رفته‌اند تا در ورزشگاه‌های مختلف، تیم جم تنها نباشد.
 
 
تیم پارس جنوبی اما طی این سال‌ها، هیچگاه از بازیکنان بومی شهرستان جم در ترکیب استفاده نبرده است و برخی بازیکنان بومی استان بوشهر نیز در ابتدای فصل، این تیم را ترک کرده‌اند و این تیم در آغاز نیم فصل دوم خالی‌تر از همیشه برای بومی‌ها است.
 
 
طی این سال‌ها عبدالرحیم خطیب که فردی جمی است به عنوان سرپرست باشگاه در تیم فعالیت می‌کرده است اما او نیز این فصل از پارس جنوبی جدا شده است.
 
 
این تیم طی این سال‌ها همیشه اردوهای خود را در تهران برگزار می‌کرده و نبود هتل و زمین تمرین در جم را عامل عدم حضور در این شهرستان می‌داند، جم در حال حاضر هم هتل دارد و هم زمین تمرین اما چرا باز مسؤولان تیم نمی‌خواهند در جم حضور داشته باشند، سوالی است که در ذهن مردم و هواداران نقش بسته است و پاسخی به آن داده نمی‌شود.
 
 
پارس جنوبی جم بیشتر شباهت به پارس جنوبی تهران دارد، تیمی که فقط برای بازی‌های خانگی به جم سفر می‌کند و علی‌رغم همه مشکلات مالی حضور در تهران را به جم ترجیح می‌دهند و عدم حضور بازیکنان بومی در تیم، دریغ از یک بازیکن فیکس یا اینکه حداقل در نیمه دوم به بازی گرفته شود و مربیان طی این سال‌ها بازیکنان پا به سن گذاشته و کند را به جوانان با انگیزه ترجیح داده‌اند.
 
 
این تیم متاسفانه هیچ شباهتی به تیمی از شهرستان جم ندارد و یکی از عوامل جدی حضور کم رنگ هواداران در بازی‌ها همین مسئله است، اگر قرار است این تیم برای تهرانی‌نشین‌ها سود داشته باشد و جمی‌ها فقط دغدغه و استرس مشکلات تیم را داشته باشند بهتر نیست هر چه سریع‌تر به این دل‌خوشی پایان داد؟ 
 
 
طی این سال‌ها حتی مدیر رسانه‌ای باشگاه نیز تهرانی‌نشین بوده است و مسؤولان باشگاه هیچ اعتقادی به رسانه‌های استان بوشهر نداشته‌اند، احد علوی که فصل‌های قبل آبروی شهرستان را زیر سوال می‌برد و حتی مخالف ذکر نام جم در کنار پارس جنوبی در تلویزیون بود دوباره به تیم جم بازگشته است و هیچ کس واکنشی در خصوص این اتفاق ندارد. 
 
 
حضور مجدد این مدیر رسانه‌ای جنجالی و پروازی قطعا مجدد به آبروی شهرستان لطمه‌ای جدی وارد خواهد کرد، اتفاقی که نباید دست روی دست گذاشت تا وی به خواسته‌های خود برسد.
 
 
موارد فوق نشان می‌دهد پارس جنوبی متعلق به جم نیست و هواداران باید در این خصوص بیشتر مطالبه‌گر باشند و اجازه ندهند این تیم، حضور جمی‌ها در آن کم‌رنگ‌تر از همیشه شود و باید مطالبه‌ای عمومی ایجاد شود تا پارس برای همیشه در جم باشد و تمرین کند.
 
 
کم‌رنگ‌تر شدن حضور جمی‌ها در مسؤولیت ‌های مختلف تیم و عدم حضور بازیکنان جمی و حتی استان بوشهری می‌تواند خیلی به ضرر منطقه تمام شود و مردم فقط استرس مشکلات تیم را داشته باشند و آبروی شهرشان نیز زیر سوال برود و از آن طرف لذتش برای تهران نشین‌ها باشد. 
 
 
سکوت هواداران، شوراها و رسانه‌ها در خصوص موارد فوق، آرزوهای تهرانی‌نشین‌ها در خصوص تیم شهرمان را عملی می کند. سکوت نکنیم...
[کد خبر:AJ31082]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب