00000000000000000000000000000000000000001650264335images.jpg

 

 

آینه جم:   سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: در روز دوم ثبت نام از کاندیداهای مجلس شرای اسلامی ۱۳ نفر ثبت نام کرده اند تا تعداد ثبت نام کنندگان در ۴ حوزه استان به ۳۲نفر برسد که ۲۷ نفر از آنها مرد و نفر نیز زن می باشند.
 
 
به گزارش خبرنگار آینه جم؛   خسرو دهقانی آمار ثبت نام کنندگان دومین روز انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان را تشریح کرد: در روز دوم ثبت نام از نامزدهای مجلس شورای اسلامی ۱۳ نفر ثبت نام کرده اند که ۹ نفر از آنها مرد و ۴ نفر نیز زن می باشند.
 
سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر اضافه کرد: در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۵ نفر، حوزه دشتی و تنگستان ۱ نفر، حوزه دشتی و تنگستان ۱ نفر، حوزه دشتستان ۳ نفر و حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه ۴ نفر ثبت نام کرده اند تا تعداد ثبت نام کنندگان تا پایان روز دوم به ۳۲ نفر برسد که ۲۷ نفر از آنها مرد و ۵ نفر زن می باشند.
 
وی اضافه کرد: بر این اساس جمع ثبت نام نهایی کاندیداها در پایان روز دوم در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۱۴ نفر، حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه ۶ نفر، حوزه دشتی و تنگستان ۶ نفر و حوزه دشتستان ۶ نفر می باشد.
 
خسرو دهقانی خاطر نشان کرد: ۱۷ نفر از ثت نام کنندگان ۳۰ الی ۴۰ ساله می باشند و یک نفر نفر دارای سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی و ۶ نفر نیز دارای سابقه داوطلبی در ادوار گذشته را دارند.
 
خبر در حال تکمیل...
 
چغادک نیوز 
[کد خبر:AJ30412]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب