000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000065.jpg

 

 

آینه جم؛  جدیدترین شنیده ها و خبرهای انتخابیه از چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر به روایت رسانه خبری تحلیلی آینه جم 
 
شنیده های این هفته محافل سیاسی حکایت از آن دارد که اسکندر بهروزی از چهره های تاثیر گذار انقلابی، ولایی و جهادی استان که به عنوان کاندیدای مورد حمایت مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی استان بوشهر در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم معرفی شد، در هفته اخیر فعالیت وی دوچندان شده و طی دیداری که با اهالی جزیره شیف داشته، باعث گرایش و اعلام حمایت اهل تسنن جزیره به این چهره ولایی شده است.
 
 
شنیده می شود، عبدالکریم جمیری با حضور در جلسه حزب موتلفه استان بوشهر، در حالی که فضای جلسه بر علیه وی بوده و عملکردش برای اعضا قانع کننده نبوده است، در پاسخ به سوالی در بحث تاکید رهبری مبنی بر حضور جوانان در صحنه، عنوان داشته است: من دلم جوان است ولی اگر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی بخواهند از یک جوان حمایت کنند من به نفع آن جوان از انتخابات کناره گیری خواهم کرد.
 
 
گفته می شود غلامحسین حیدری شهردار سابق سیراف که قصد دارد در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه بصورت مستقل کاندیدا شود، در اقدامی جالب فعالیت خود را بدون اینکه به مردم بگوید به من رای دهید، با هدف برند سازی و شناساندن ظرفیت خود آغاز کرده و نشست های زیادی را با فعالین اجتماعی در ۴ شهرستان برگزار نموده است و بدنبال احصاء نیازها و مشکلات کلان این شهرستانها می باشد و اعلام داشته است: من بدنبال ایجاد شعور سیاسی در حوزه جنوب بوده و هیچکس را پله صعود خود به مجلس نخواهم کرد.
 
 
شنیده های فضای مجازی حکایت از آن دارد که در روز گذشته یکی از کاندیداهای فرهنگی حوزه انتخابیه بوشهر در محل برگزاری نشست اولیاء و مربیان حاضر شده و در حین جلسه نیز وی به عنوان کاندیدای انتخابات معرفی شده است.
 
 
شنیده های محافل سیاسی حکایت از آن دارد که کاندیداهای احتمالی ۴ حوزه انتخابیه استان دچار شک و تردیدهای فراوانی نسبت به تائیدصلاحیت خود شده اند و بر همین اساس با ترفندهای ویژه ای در حال استعلام از مراجع نظارتی در قالب ها و عنوان های مختلف می باشند.
 
 
بر اساس شنیده های فضای مجازی، در روزهای اخیر سفره تبلیغاتی رنگین پنج شنبه شب گذشته در یکی از روستاهای دیلم، و همچنین پرداخت کارت های هدیه به یکی از تیم های فوتبال گناوه توسط یکی از کاندیداهای احتمالی حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم خبر ساز شده است.
 
 
شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد فردی که به عنوان کاندیدای احتمالی حوزه دشتی و تنگستان از وی یاد می شده است و اقدام به انتشارمطالبی در خصوص تحریم انتخابات کرده بود به مراجع قضایی و امنیتی احضار شده است.
 
 
شنیده های حکایت از آن دارد که سید یاسر جبرائیلی یکی از تئورسین های جوان اصولگرایی کشور در حمایت از یکی از کاندیداهای حوزه  انتخابیه دشتستان به این شهرستان سفر کرده است و در حال برگزاری  نشست هایی با جوانان انقلابی در حمایت از این کاندیدا می باشد .
 
 
تاریخ ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی 
باستنـــاد ماده ۴۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اشخاصی که تمایل دارند تا بعنوان داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند از تاریخ ۱۳۹۸/۹/۱۰ تا ۱۳۹۸/۹/۱۶ بمدت ۷ روز فرصت دارند با مراجعه به فرمانداری یا بخشداری مرکز حوزه انتخابیه و وزارت کشور و همچنین داوطلبین واجدالشرایط خارج از کشور با مراجعه به سفارتخانه یا کنسولگری یا نمایندگی سیاسی مربوطه اقدام به ثبت نام نمایند. ‎
 
 
 ‎لیست کاندیداهای حمایتی مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی استان بوشهر مشخص شد:
مسئول مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی استان بوشهر گفت: بر اساس رصدی که از کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان انجام شده است، پس از بررسی های لازم ۴ نفر به عنوان کاندیدای اصلح از نظر این مجمع انتخاب شده و از آنان حمایت و پشتیبانی خواهد شد.
به گفته نورالله آذرخش خو  در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم برادر اسکندربهروزی، حوزه دشتی و تنگستان علی زینبی، حوزه دشتستان علی آذربان و در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه محمد کارگر انتخاب شده اند.
 
 
شنیده می شود یکی از نمایندگان استان در انتخابات مجلس داوطلب نخواهد شد. گویا وی به دلیل عملکرد ضعیفش  از سوی برخی اطرافیانش با هشدارهایی درباره کاهش محبوبیتش و شانس پایین رای آوری مواجه شده است و سه نماینده حضور فعالی در این انتخابات خواهند داشت.
 
 
** چغادک نیوز 
[کد خبر:AJ30026]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-2 # جنوب 1398-08-17 22:39
غلامحسين حيدري توانايي خود را در حوزه شهري و عمراني سيراف به خوبي نمايش داده است. و باتوجه به شجاعت ايشان مي تواند نماينده بسيار خوبي براي حوزه جنوب استان باشد. كه حق ما را از نفت بگيرد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-2 # احمد 1398-08-17 23:03
من همیشه از جم واسه گذراندن اوقات فراغت میام سیراف واقعا تو این چند سال سیراف با مدیریت شهردار اقای حیدری پیشرفت زیادی داشته میشه گفت تو کار اجرایی ومدیریتی بسیار پر تلاش و کاربلد بود.اقای حیدری موفق باشی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-1 # مهدی‌ رضایی 1398-08-18 08:07
الماسی با اقتدار و ۵۰ هزار رای دوباره نماینده میشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-1 # از ابکش 1398-08-18 08:35
رای مردم جنوب خانم دکتر الماسی این نماینده شجاع
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب