13980616001091_Test_PhotoN.jpg

 

 

آینه جم:  فرماندار شهرستان جم از افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان که جز دستاوردهای سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی بوده تا پایان سال جاری خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار آینه جم؛   محمد حسینی، اظهار داشت: بیش از نیمی از جمیعت شهرستان جم بیمه شده تامین اجتماعی هستند و ضرورت دارد این جمعیت بهترین خدمات را از سازمان تامین اجتماعی دریافت کنند.
 
فرماندار شهرستان جم افزود: یکی از پروژه‌های مهم شهرستان جم پروژه درمانگاه تامین اجتماعی است که این پروژه در حال حاضر با سرعت خوبی در حال اجرا است و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
 
وی بیان کرد: پروژه درمانگاه تامین اجتماعی شهر جم جز دستاوردهای سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به شهرستان جم بوده که در حال حاضر این پروژه مراحل پایانی خود را طی می‌کند و در اواخر سال جاری در اختیار مردم و شهروندان قرار خواهد گرفت.
 
حسینی با بیان اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در حال اجرا است خاطرنشان کرد: این پروژه جز مهم‌ترین پروژه‌های سال جاری شهرستان جم بوده که با افتتاح آن، شهروندان و بیمه شدگان تامین اجتماعی می‌توانند خدمات مطلوب‌تری دریافت کنند.
گفتنی است احداث درمانگاه تامین اجتماعی از مطالبات جدی شهروندان جمی بوده است که بارها در رسانه خبری تحلیلی آینه جم به آن پرداخته شده است./ فارس 
[کد خبر:AJ29993]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب