2121230.jpg

 

آینه جم؛ صبح امروز، با حضور سكينه الماسي نماينده شهرستان هاي دير، كنگان، جم و عسلويه در مجلس، معاون عمراني استانداري بوشهر، مدير نظارت بر طرح هاي مناطق نفت خيز جنوب، مديران كل بهزيستي، بنياد مسكن، قائم مقام دانشگاه علوم پزشكي، مديركل كميته امداد، مديركل شيلات، مديركل راه و شهرسازي، معاون راهداري و حمل ونقل جاده اي، معاون مديركل آبفا، معاون مديركل آموزش و پرورش و ساير مسئولان استانداري بوشهر جلسه اي جهت تسريع در روند اجراي پروژه هاي عمراني مسئوليت هاي اجتماعي منطقه عمومي پارس جنوبي در استانداري بوشهر برگزار شد.

در اين جلسه دكتر الماسي خواستار تسريع در روند اجراي پروژه هاي عمراني جنوب استان بوشهر شد و گفت: پروژه هاي تعريف شده از سوي وزارت نفت براي رفع محروميت هاي زيرساختي در جنوب استان بوشهر بسيار موثر بوده است و تا كنون شاهد تلاش هاي بسياري از سوي مجموعه استان و وزارت نفت براي اين مهم بوده ايم.

نماينده مردم جنوب استان بوشهر ادامه داد: از ٣١٩ پروژه تعريف شده تا كنون ٧٦ پروژه با اعتبار ١٤٨ ميليارد و ٢١٠ ميليون تومان در ٤ شهرستان دير، كنگان، جم و عسلويه تكميل و مورد بهره برداري قرار گرفته است.

وي در همين رابطه افزود: هم اكنون با تلاش هاي مديران كل استان و مهندس دارابي مدير كل نظارت بر طرح هاي نفت خيز جنوب ١١٠ پروژه عمراني در جنوب استان بوشهر با اعتبار ٣٥٠ ميليارد و ٥٠ ميليون تومان در حال كار هستند كه لازم است پروژه هاي مهم و حياتي جهت بهبود وضعيت زندگي مردم زودتر تكميل شود.

الماسي در رابطه با پروژه هاي در دست اجرا توضيح داد: بزرگراه برکه چوپان-کنگان-دوراهک، تقاطع بنک و تقاطع بخش ریز و شهر انارستان تا دهه فجر با پرداخت ۵ میلیارد تومان به بهره برداري مي رسد. همچنين تقاطع غيرهمسطح شهرك پرديس با اختصاص شش ميليارد تومان به زودي آغاز به كار مي كند.

وي در رابطه با اسكله خورخان گفت: براي اين اسكله تا كنون ٩ ميليارد ٦٠٠ ميليون تومان هزينه شده است و براي اتمام كار اين پروژه به ٢٠ ميليارد اعتبار ديگر لازم است.

نماينده مردم در رابطه با جاده وفاق بيان كرد: اين پروژه حياتي مردم شهرستان دير ٤٣ درصد پيشرفت فيزيكي داشته است كه با اختصاص ١٢ ميليارد تومان اعتبار از سوي وزارت نفت اين پروژه فعال خواهد ماند.

الماسي در پايان اين جلسه از نماينده عالي دولت در استان، معاون عمراني استانداري، دارابي مدير نظارت بر طرح هاي عمراني مناطق نفت خيز جنوب و مديران كل استان جهت همكاري همه جانبه و تلاش هاي صادقانه براي خدمت به مردم شهرستان هاي دير، كنگان، جم و عسلويه تقدير و تشكر كرد.

[کد خبر:AJ29415]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-2 # عبدیان 1398-06-24 09:15
درود بر افتخار جنوب سرکار خانم دکتر الماسی ما جنوبی ها به وجود حضرتعالی افتخار می کنیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-2 # از ابکش 1398-06-24 09:25
درود بر نماینده پر تلاش جنوب خانم دکتر الماسی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-1 # کارگر پیمانکاری 1398-06-24 09:34
واقعا مایه تاسف و تعجب است. همه از جمله سرکار خانم نماینده وکیل مدافع نفت شده اند. آهای مردم همیشه در صحنه تورا به خدا تو را به قرآن یک لحظه به تعدا پروژه ها و مبلغها دقت کنید. انگار نفت دارد صدقه می دهد. خوب عنایت بفرمایید یک مورد 76 پروژه با 148 ملیارد تومن یعنی کمتر از 2 ملیارد برای هر پروژه. خدایی و للهی با گرانی و تورم وحشتناکی که وجود داره شما با دو ملیارد تومن چه کاری میتونی انجام بدی؟ حتی در جایی مثل جم به سختی میتونید فقط زمین یک مدرسه رو بخری. چرا اینهمه عنوان دهن پرکن و پر طمطراق پروژه رویش می گذارید؟ چرا اینهمه غلو می کنید؟ چرا اینهه بزرگنمایی میکنید سرکار خانم الماسی؟تمام این 148 میلیارد رو ای کاش صرف فقط یک یا دو پروزه حیاتی و زیربنایی می کردید حالا فرقی نمی کند در جم دیر عسلویه یا کنگان.اینگونه از نفت تعریف و تشکر کردن فقط جفا به مردم و توهین به شعور آنهاست. نفت بسیار بیشتر و به مراتب فراتر از اینها به مردم بدهکار است لطفا تطهیرش نکنید و به مردم خود جفا روا ندارید. این پروژه ها دقیقا مثل این می ماند که در یک مدرسه به 300 دانش آموز 300 عدد آبنبات بدهی و بعد هم در بوق و کرنا کنی.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-1 # انارستانی 1398-06-28 17:49
الماسی کارش درسته بعد این همه سال تازه لمس میکنیم در کرسی مجلس دست پر هستیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # دانشجو 1398-11-30 07:06
رای مافقط وفقط سرکار دکتر الماسی کارش درسته وحرف نداره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب