IMG_20181012_144841_731.jpg

 

آینه جم:  شهردار جم گفت:   ٥پروژه عمراني با اعتبار ٢٦ ميلياردتومان در هفته دولت در شهر جم به بهره برداري مي رسد.
به گزارش آینه جم ، صدراله حيدري  در ادامه بازديدهاي ميداني خود از روند اجرايي پروژه هاي عمراني شهرداري در گفتگو با روابط عمومی شهرداری  اظهارداشت : ٥ پروژه عمران شهري با اعتبار٢٦ ميليارد تومان در هفته دولت افتتاح و در اختيار شهروندان قرار مي گيرد.
وی  گفت: تلاش های بسیار زیادی به منظور توسعه عمرانی و بهبود وضعیت شهری در جم داشته‌ایم و طرح‌های بسیار خوبی در این راستا اجرایی شده است.
حیدری با اشاره به تعامل بسیار مطلوب میان شهرداری وشورای اسلامی شهر جم خاطر نشان کرد: شهر جم به برکت تعامل و همراهی خوبی که وجود دارد توانسته است گام‌های خوبی در راه توسعه همه جانبه بردارد.
حيدري افزود: با توجه اینکه هتل یکی از نیازهای اصلی شهر بود و به دلیل عدم مشارکت بخش خصوصی، شهردای اقدام به ساخت هتل کرد.
شهردار جم خاطر نشان ساخت هتل شهرداري در هشت طبقه و داري ٥٢ اتاق و سوئيت وسالن پذيرايي بزرگ با ظرفيت ٣٥٠ نفر طراحي شده است كه با اعتباري بالغ بر ۱۴ ميلياردتومان درهفته دولت به بهره برداري مي رسد.
حيدري افزود:  با توجه به اینکه پل بهر باغ راه ورودی چندین روستای پر جمعیت شهرستان به شهر جم است و از وضعیت خوبی برخوردار نبود با عنایت اعضای شورا و با توجه به توان فنی شهرداری عملیات اجرایی شروع و در هفته دولت به بهره برداري مي رسد.
شهردار جم اضافه كرد: پل بهرباغ شامل يك دستگاه پل سه دهانه٢٢ متري به طول ٧٠ مترو عرض ٢٠ متر و ارتفاع ٥ متر با اعتبار ٣ ميليارد تومان در هفته دولت افتتاح ودر اختيار شهروندان قرار ميگيرد.
حيدري همچنين از افتتاح فاز دوم پل ٩ دهانه شهيد علمداري به طول ١٠٠ متر و عرض ١٤ متر و همچنين اصلاح ميدان محمد علي خان پريشان جمي با اعتبار ٣٥ ميليارد ريال خبرداد.
شهردار جم از افتتاح ٢٠ هزار مترمربع اسفالت كوچه ها و معابر شهر جم و يادمان شهداي گمنام در پارك پارديس با اعتبار ١٢ ميليارد ريال در هفته دولت خبرداد.
[کد خبر:AJ29194]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب