vuv.jpg

آینه جم : مدیر آموزش و پرورش از کسب  10 برتر استانی توسط سرگروه های آموزشی دوره اول و دوم متوسطه شهرستان جم خبر داد.

به گزارش آینه جم، خلیل نیکخواه با ابراز خرسندی از این موفقیت ها، اظهار داشت: در سال تحصیلی گذشته فرهنگیان شهرستان جم به موفقیت های بسیار ارزشمندی در سطح استان دست یافتند و برای شهرستان افتخار آفرینی کردند.

وی افزود: بر اساس ارزیابی عملکرد سالانه سر گروه های درسی توسط کارشناسی گروه های آموزشی استان، رتبه های برتر در دروس مختلف به سرگروه های آموزشی متوسطه اول و دوم شهرستان جم اختصاص یافت.

نیکخواه اضافه کرد: بر اساس این گزارش، در مقطع متوسطه اول ارشاد کوشکزاد سرگروه علوم تجربی با کسب حد اکثر امتیاز ممکن موفق به کسب مقام اول استان ، همچنین رودابه رفیعی پور سرگروه دینی ، عربی و قرآن، مسعود احمدی سرگروه کار و فناوری ،علی فیروزی سرگروه علوم اجتماعی و عباس ابراهیمی سرگروه زبان انگلیسی موفق به کسب مقام دوم استانی شدند.

مدیر آموزش و پرورش جم گفت: در مقطع متوسطه دوم نیز محمد رضا قیصری سرگروه دین و زندگی  و فلسفه و منطق با کسب حداکثر امتیاز ، حائز رتبه اول استانی  در درس دینی و زندگی و رتبه دوم در درس فلسفه و منطق شد، همچنین عبدالله صادقی سرگروه ریاضی، فاطمه رفیعی سرگروه درس عربی، سید حمید حسین زاده سرگروه درس زبان خارجی  موفق به کسب رتبه سوم استانی شدند.

این مقام مسئول اضافه کرد:سرگروههای آموزشی محرک اصلی عبور آموزش و پرورش از نتایج کمی به نتایج کیفی و مسئول کنترل کیفیت آموزشی و بررسی کننده دلایل رشد و افت آموزشی هستند.

وی یادآور شد: سرگروه های آموزشی زمینه استفاده آموزگاران از تجارب و اطلاعات علمی، آموزشی در رابطه با روش های تدریس، کاربرد تکنولوژی آموزشی و رفع ابهام و مشکلات آموزشی آموزش و پرورش و در نهایت بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی را فراهم می آورند.

مدیر آموزش و پرورش جم ضمن آرزوی موفقیت، کسب دستاورد‌های ارزنده آموزشی را به معاونت آموزش متوسطه، کارشناسی گروه‌های آموزشی، سرگروه ها، دبیران تلاشگر گروه‌های درسی برگزیده و دبیران منتخب تبریک گفت.

لازم به ذکر است ‌پیش ازین سرگروه های مقطع ابتدایی شهرستان جم نیز رتبه های ارزشمندی در سطح استان کسب کرده بودند.

[کد خبر:AJ28958]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب