000000000000000000005475959599.jpg

 

آینه جم:   شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی استان بوشهر حکایت از آن دارد که عباس رضوی  اهل بیدخون  از توابع شهرستان عسلویه و رئیس شورای شهر بیدخون شهرستان عسلویه قصد دارد در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شود.
 
بر همین اساس عباس رضوی در گفتگویی  اظهار داشت: جهت ورود به انتخابات تصمیمم نهایی می باشد و به همین منظور از شورای اسلامی شهر بیدخون استعفا داده ام .
 
وی با بیان اینکه دارای سه مدرک تحصیلی ارشد حقوق عمومی، حقوق بشر و حقوق بین الملل بوده و هم اکنون دانشجوی دکتری حقوق می باشم، افزود: در صورت ورود به انتخابات با برند مستقل وارد عرصه خواهم شد.

 

index.jpg5865-526x350.jpg

 
رضوی در جواب اینکه آیا همشهری شما قیصر صالحی از شما حمایت خواهد کرد و اجماعی که به نفع صالحی صورت گرفت و منجر ورود وی به بهارستان شد، مجددا به نفع  شما انجام می شود، عنوان کرد: هنوز با وی صحبتی نداشته ام و نمی دانم نظر وی چه می باشد ولی امیدوارم اجماعی به نفع خودم صورت پذیرد و در این راستا طبق گفتگویی که با بزرگان داشته ام اعلام کرده اند حضور من برای منطقه مفید بوده و باعث اجماع خواهد شد.
 
این کاندیدای احتمالی مجلس در خصوص کناره گیری به نفع کاندیدایی از شهرستان عسلویه از جمله همشهری وی قیصر صالحی و یا سایر شهرستانها که اگر اجماعی هم صورت گیرد، عنوان کرد: صرفا به خاطر حضور در انتخابات از شورا استعفا داده ام، تا آخر در صحنه باقی خواهم ماند و به نفع هیچ کاندیدایی کنار نخواهم رفت.
** چغادک نیوز 
[کد خبر:AJ28679]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-1 # محمد 1398-04-03 08:02
ای کاش نظرات را هم ثبت می کردید می خواهم بدانم کسی هم به ایشان رای دهد اخه شنیده امحتی بیدخون هم رای نداره تا چه برسد به سایر مناطق - رای جنوب فقط خانم الماسی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # مهدی 1398-05-14 14:52
احتمالا جناب محمد از کسانی است که آقای رضوی منافعشون تامین نکرده است بنابراین از ایشان کینه دارد. ما مردم شهرستان عسلویه به توانمندی و خیر اندیشی رضوی باور داریم مطمئن باشید آقای رضوی با آراء بالایی بر کرسی سبز مجلس قرار می گیرد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # احمد 1398-05-16 09:35
اقا محمد درست می گوید رای جنوب فقط خانم دکتر الماسی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب