IMG-20190518-WA0010.jpg

آینه جم:   ⁩مصطفی ارجمند؛ آهنگ های محسن شریفیان مدام پخش می شود یک روز در تیزر روز جم و یک روز در جشن قهرمانی قرمزها؛ درست همونجایی که چند سال پیش دو سانس از کنسرتش را عده ای! لغو کردند تا نشان دهند در کشور، مرز قانون مداری و خودسری، نازک تر از یک تار موست. 
 
سالهاست بدون اینکه یک خط دلیل قانونی داشته باشیم محسن شریفیان هنرمند بوشهری را از حضور در زادگاهش محروم کرده ایم و اصلا هم به مان بر نمی خورد که عده ای بالاتر از قانون، سبک مدیریتی «زجر دادن و فراری دادن مردم» را ترویج می کنند.
 
محسن شریفیان اگر کافر است و ضد دین و ضد خدا که نه در بوشهر و جم که کل کشور نباید اجازه داد کنسرت برگزار کند و به خاطر ترویج کفر هم محاکمه شود! و اگر هم چنین نیست و عده ای خودشان را خدا فرض کرده اند تا جوانی بوشهری را آزار دهند که یک نفر این چنگول کشیدن به چشم مردم و قانون جمهوری اسلامی را تمام کند. .
 
مگر می شود آهنگ های زیبای محسن شریفیان در صدا و سیمای جمهوری اسلامی که رئیس اش منصوب رهبری  معظم انقلاب است و هزار ممیزی برای پخش دارد هر روز پخش شود و کنسرت هایش در استان های دیگر با استقبال هزارها نفری برگزار شود اما در استان زادگاهش چنان شمشیر از رو ببندند که هیچ مسئولی جرات نکند اجازه برگزاری برنامه دهد! .
 
 IMG_20190517_091738_410.jpg
شب به یادماندنی جمی ها که با قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر همراه بود و جشن قهرمانی، یک نکته زیبا و تلخ داشت: با ذوق دوستانم در بخش موسیقی جشن، مراسم با آهنگ های شاد محسن شریفیان همراه شد تا اینچنین بیرو پرسپولیسی ها پایکوبی کند. .
 
از همه زیباتر واکنش های جذاب هواداران به آهنگ ها بود آنجا که یکی نوشته بود: «تیم ات قهرمان بشه و آهنگ هم محسن شریفیان... چه شود» .
 
آهنگ های محسن شریفیان در ورزشگاه جم پخش شد همانجا که سالهاست اجازه نمی دهند اجرا کند. از تلویزیون هم شنیده شد نه حادثه تلخی رخ داد نه حرمتی شکسته شد نه قلبی جریحه دار شد! .
 
محسن شریفیان و محسن های استان به حمایت ما نیاز دارند نه اینکه سنگ شویم پیش پای شان و بال شان را بشکنیم که این نه هنر است و نه جوانمردی و می ترسم فردا، بین ما و آنها، خدا به گونه ای دیگر قضاوت کند که شرمنده شویم.
[کد خبر:AJ28351]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # حسینی زاده 1398-02-29 11:17
بیچاره! اینم از مظلومی و خاکبرسی این استان اروم و بی توقع! حالا اگر یه تهرونی یا مشهدی بود مگه ول میکرد!!؟؟؟ کلمه محروم واقعا برازنده این استان بوشهر هست.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # انارستانی 1398-03-04 17:24
دقیقا
وقتی سردمداران استانی بی عرضه هستن نقاط مختلفف استان نسبت بهم حسودی میکنند مسولان کشوری هم از این اخلاف نهایت سود میبرن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب