000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000not55ojavanha.jpg

 

 

  آینه جم :  بعد از دیدار پارس جم و پرسپولیس ؛ برخی فعالان اجتماعی یادداشت های پیرامون حواشی دیدار درج کردند که دو یادداشت در ادامه منتشر  شده است: 
عباس احمدی-ریز ؛ وقتی گیگیلی گزارش گر می شود :
در هیاهوی آخرین بازی های لیگ برتر ایران ،قرعه به نام جم و تیم پارس جنوبی جم افتاد . جام به جم آمد تا در بازی پایانی پارس و پرسپولیس ، ما این مراسم باشکوه  تقدیم  جام را به نظاره بنشینیم . پارس می خواست از شخصیت تیمی خود دفاع کند و پرسپولیس  با شایستگی تمام  می خواست جام قهرمانی  را بالای سر ببرد . همه چیز سالم بود اما ناسالمی از آن جا آغاز شد که شاهین بهرام نژاد گزارشگر بوشهری این بازی چنان از تیم مقابل یاد می کرد و نام می برد که انگار بی طرفی یک گزارشگر بودن را فراموش کرده بود و بوشهری بودن را از یاد برده بود و می تاخت و می تازید تا پارس جنوبی جم شایسته که با کمترین هزینه تا پایان لیگ روی پاهای خودش ایستاده را نابود کند . 
بهرام نژاد یک گزارشگر بوشهری بود و بوی استان بوشهر نمی داد . بوی چیز دیگری می داد . وقتی پرسپولیس گل زد من فکر کردم تیم ملی ایران در دقیقه ی 90 به عربستان گل پیروزی بخش زده است . نمی دانم آقای گزارشگر برای خودش چه فکر می کند . نمی داند که صدقه ی سر همین تیم هایی مثل شاهین بوشهر  و پارس جنوبی جم  است که امروز می تواند از تریبون و تلوزیون ملی حرف بزند و صدایش را به همه برساند وگرنه هنوز که هنوز بود توی صدا و سیمای بوشهر صداپیشگی شخصیت روباهی به نام گیگیلی می کرد . 
آقای بهرام نژاد عزیز فراموش نکنید که همین برخورد اَمثال شماهاست که استعداد ناب بوشهری  نابود می شود و یک بازیگر و مجری ناتوان تلویزیون با تمسخر در رسانه ملی می گوید :  «مگه بوشهر هم استانه» و خنده مجری و حضار و بیندگان در راه خواهد داشت . 
آقای بهرام نژاد یکی بزرگ ترین حوادث سال فوتبالی ایران در جم رقم خورد و شما آن را ندیدید . نمی خواستید مردم ایران  باید بدانند که جم است و  این استان  هم بوشهر است که علاوه بر منابع زیر زمینی و دریایی ، فوتبالیست هم دارد . 
لطف کنید صداپیشگی همان گیگلی، روباه بامزه برنامه کودک ادامه بدهید تا اینکه گزارشگری از جنس آدم های غریبه پرست باشید .
 
 
علی طیب نژاد: 
اول بوشهر، آخربوشهر
از اعتبار و منابع مالی شهر واستان بوشهر ،تیمها به لیگهای مختلف وارد میشوند ،وباید منافعی برای شهر در جهت شکوفایی و پیشرفت ورزش دربرداشته باشند .
درآخرین مسابقه لیگ ما شاهد صحنه‌هایی درشهر جم بودیم که خوشایند نبود ،دیدیم که خیلی از بوشهریها اعلام هواداری از تیم پرسپولیس میکردند ،شهر جم پاره تن استان بوشهر است و تیم جم نیز سرمایه وفرصت این استان فوتبالی است ،اندکی تفکر لازم است ، اگر این تیم ویا شاهین نباشد ،ما هیچ وقت چنین مسابقاتی را دراستان بوشهر شاهد نخواهیم بود ،چرا تیم جم در شهر جم غریبه بود ،چرا وقتی گل دریافت کرد بوشهریهای طرفدار پرسپولیس شادمان شدند ،کتمان نمیکنم که هرشخص‌ آزاد است که هوادار هرتیمی که تمایل دارد باشد ،ولی وقتی که پای شهر واستان و خاک و خانواده درمیان باشد اولویت تیم جم وشاهین وایرانجوان ودریانوردان وهر تیم بوشهری خواهد بود ،اگر دقت کنید در تبریز زمان مسابقه تیم تراکتور با هرتیم غریبه چه پرسپولیس‌و چه استقلال ،جمعیت غالب طرفدار تراکتور هستند در اصفهان نیز به همین شکل ونیزدرآبادان .
چند مدت دیگر شاهین نماینده شهرما درلیگ خواهد بود ،آیا اگر چنین شرایطی پیش آمد ،ما هوادار تیم غریبه خواهیم بود یا تیم شهر خودمان ،وظیفه همه بوشهریها این است که درحمایت از نماینده شهر رنگها واسمها را کنار بگذارند و در هر مسابقه همه سکوهای استادیوم تیم شهر بوشهر را یکصدا حمایت کنند .
مسابقه جم و پرسپولیس هشداری بود برای ما بوشهریها که استادیوم را طبق قوانین سهمیه بندی تیم میزبان و مهمان تقسیم کنیم ،تا حفظ سرمایه وترویج هویت شود .
در شهر واستان بوشهر  
        اول‌بوشهر ،آخر بوشهر 
*** تاورتا
[کد خبر:AJ28347]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # شهریار 1398-02-29 10:58
نوشته های بسیار عالی و زیبایی هستند و خیلی منصفانه و منطقی. متاسفانه اکثریت قریب به اتفاق مسولان استانی چشم دیدن جم و جمی ندارند. به تلافی این قضیه در تمامی دیدارهای شاهین بوشهر من طرفدار تیم مقابل خواهم بود و از صمیم قلب آرزو می کنم این تیم همین امسال سال اول و آخرش در لیگ برتر باشد و به امید خدا به دسته پایین سقوط کند و هرگز به لیگ برتر باز نگردد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # فرزاد 1398-02-30 07:20
درود بر شهریار آفرین. منم امیدوارم همین امسال سقوط کنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # انارستانی 1398-02-30 09:37
حتما همین طوره وبوشهریها باید شخصیت وظرفیت خودشون ببرن بالا .تا کی کوته بینی وحسودی
جم ما به امیدخدا مسیرافتخار وسربلندگی را خیلی خوب شروع کرده ومحکمتربه پیش خواهد رفت باتیم پارس با وجود دکتر الماسی نازنین و........
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب