13971126000270_Test_PhotoN.jpg

 

آینه جم:  امام جمعه جم گفت: طی یکسال گذشته 200 میلیارد تومان بودجه عمرانی در جم هزینه شده اما توجه‌ای به ساخت مصلی جمعه نشده است.
به گزارش آینه  جم، حجت الاسلام محمد گنجی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر جم اظهار داشت: مردم ایران اسلامی حضور باشکوهی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن داشتند و اتحاد و همدلی و وحدت خود را همراه با تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل به نمایش گذاشتند.
گنجی خاطرنشان کرد: بعضی موضع‌گیری‌های افراد خاص در کشور به ضرر نظام و انقلاب اسلامی تمام می‌شود و اختلاف بین حزب‌های سیاسی را به همراه دارد، باید مراقب بود دشمنان می‌خواهند تا بین مردم و گروه‌های سیاسی کشورمان اختلاف به وجود بیاید و در این زمینه باید هوشیار بود.
امام جمعه جم با انتقاد از مسؤولان اظهار داشت: در هفته گذشته و شب شهادت حضرت زهرا(س) در یکی از پارک‌های شهر جم برنامه موسیقی و شادی اجرا شده، از شهردار، فرماندار، نیروی انتظامی و سپاه می‌خواهم مانع اجرای چنین کارهایی شوند. اجازه ندهیم که بعضی افراد که خود را روشن فکر می‌دانند مسیر انقلاب را منحرف کنند، مردم به شدت از برگزاری موسیقی در شب شهادت حضرت زهرا(س) گلایه‌مند هستند.
وی با اشاره به اینکه طی یک‌سال گذشته 200 میلیارد تومان بودجه عمرانی در شهرستان جم هزینه شده است تصریح کرد: واقعا متاسفم، یعنی از این 200 میلیارد 2 میلیارد آن حق احداث مصلی جمعه نبود؟ نماد دینداری مردم مصلی جمعه است که هنوز شهرستان جم مصلی آن به بهره‌برداری نرسیده است، چرا مسؤولین توجه‌ای ندارند و امیدوارم کسانی که کوتاهی می‌کنند استغفار کنند/. فارس
[کد خبر:AJ27486]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب