0000000000000777777777777.jpg

 

آینه جم:  مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم در اوایل تصدی مدیر عاملی این شرکت گفته بود که خودش را بومی جم می داند!
 
 نجفی به اقتضای سکونت در جم این حق را برای خودش قائل شده بود که به بومی بودنش افتخار کند.  اما آنچه ملاک واقعی شهروندی است، احساس تعصب و دلبستگی به آن شهر و دیار است؛ که این مهم در مورد وی، وجود خارجی نداشت. 
 عملکرد وی اما در مدت زمان تصدی مسئولیت در این شرکت، این حقیقت تلخ را اثبات کرد که فرزند مردم نکند فرزندی، اگر طوق طلا ببند!
 جمعه قبل نیز، امام جمعه جم خبر از برچیده شدن کامل فرودگاه توحید جم داد. رئیس شورای شهر جم نیز در جلسه ی شورای اداری، این موضوع را مطرح کرد که عملا به پایان عمر فرودگاه نزدیک شده ایم. 
 آنچه در این شرایط دردناک بنظر می رسد، این است که نجفیِ بومی نه حتی حمایتی در جهت راه اندازی فرودگاه انجام نداده، بلکه این برچیده شدن نی با چراغ سبز وی در حال انجام است. 
 طرح مسئولیت های اجتماعی که در زمان مهندس فرهنگ حداقل با یک ساختار مناسب در حال انجام بود، به ورطه ی نابودی رفت. کارکنان بومی شاغل در پالایشگاه فجر جم نه تنها ارتقاء داده نشدند، بلکه تتزل کردند. 
 در این شرایط همه ی کسانی که به نوعی هنگام تصدی مدیر عاملی نجفی از ایشان حمایت کردند، امروز باید پاسخگوی افکار عمومی و مردم باشند.
منبع:  بانیان آزادی
[کد خبر:AJ26782]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب