00000IMG00554456.jpg

 
  آینه جم:  هفته ی آینده محسن ابراهیم زاده خواننده ی محبوب کشورمان مهمان جمی هاست اما اهالی شهرستان جم از تماشای کنسرت این خواننده محروم هستند.
 
 کنسرت محسن ابراهیم زاده با حضور جناب خان و … به صورت یواشکی و اختصاصی طی روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان ماه در شهرک پردیس شهرستان جم برگزار می شود و مردم جم حق حضور در این مراسم را ندارند! 
در حالی که سایر شرکت های نفت و گاز تعامل بیشتری با شهرستان جم دارند مدیران شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد دیوار کشی با مردم شهرستان را تقویت می کنند! 
مراسم پتروشیمی ها که قرار است اواخر ماه آبان در شهرک پردیس جم برگزار شود با برنامه های متنوعی و مفرح همراه است که متاسفانه اهالی شهرستان جم نمی توانند در این مراسم شرکت کنند و جمی ها نمی توانند همچون کارکنان پتروشیمی ها در کنار خانواده ی خود شاد باشند. 
  امید است مسئولان شهرستان زمینه ای ایجاد کنند تا مردم شهرستان جم نیز بتوانند برای ساعاتی شاد و خوشحال باشند و این رفتار های تفرقه انگیز و بی توجهی نفت و گازی ها در قبال مردم شهرستان جم به پایان  برسد .
*** آوای بوشهر
[کد خبر:AJ26473]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # شهروند جمی 1397-08-26 11:13
این ضعف کامل مسئولین شهرستان می رساند چندی پیش تو فضای مجازی خبری از شهردار و رییس شورای شهر مبنی بر عدم پرداخت عوارض از سوی شهرک پردیس ب شهرداری دیدم واقعا جای تاسف داره که اینقدر مسئولین ما ضعیف عمل میکنند که حتی حقوقی که قانون تعیین کرده بمون نمیدن مگر این عوارضی که میدن کجا خرج میشه ، مگر صرف احداث بلوار و معابر و فضای سبز ، پارکینگ نمیشه عامل این هزینه ها مگر همین جمعییت کارکنان نفت و پتروشیمی ها نیستند تازه الان که پتروشیمی با خریدن مجتمع های مسکونی در سطح شهر تمام هزینه ها به شهرداری تحمیل کرده هزینه هایی از قبیل فضای آموزشی ، فضای سبز و پارک ، حراست و اتش نشانی و به نوعی هزینه ای که سالیانه بالغ بر 100 میلیارد میشه برای یه شهرک تماما به شهرداری تحمیل شده و مسئولین شهر هم دلخوش کردن به عوارض سالانه که به یک میلیارد هم نمیرسه تازه اگر هم بدنپاسخ انها هم اینه مگه شهرداری به ما خدمات میده ؟؟؟
مگه شما تمام سال از شهرک بیرون نمیایید همین که پاتون از درب شهرک بیرون میزارین از امکانات شهر و شهرستان استفاده میکنید مگر این خیابانی که احداث شده شما ازش استفاده نمی کنیید ، مگر برای شما مسئولین تان راه اختصاصی احداث کردن واله از فضای سبز بلوار و پارک های شهر مگر استفاده نمیکنید از مغازه ها و ... استفاده نمی کنید و خیلی از موارد دیگه
قانونا شهرداری هزینه سالانه اش باید هحاب کند و بر اساس سرانه جمعییتی شهرک ها و پرسنل انها که در سطح شهر ساکن هستند و جمعییت بومی شهر حساب و به نسبت هزینه های صورت گرفته از انها که قانونی است بگیرد قرار نیست مسئولین شهر از روی غفلت از حق و حقوق من بومی خرج شما کند که ندارید
وقتی شهرداری اقدام به تملک اراضی با متری چندین میلیون تومن یا ساخت پارکینگ با چندین میلیارد تومن می کند برای حل مشکل ترافیک شهر چرا فقط باید از اعتبارات خودش هزینه کند تا ترافیک روان بشه و شماها تو ترافیک نمونید و هزار مورد دیگه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب