almasiportre.jpg

 

آینه جم : هیات دولت در جلسه امروز خود با پیشنهاد وزارت کشور مبنی بر ارتقای شهر سیراف به عنوان بخش مستقل از بخش مرکزی کنگان موافقت کرده و این مهم ظرف چند روز آتی به وزارت کشور ابلاغ می‌شود.
سکینه الماسی  از ارتقای شهر سیراف از توابع شهرستان کنگان به بخش مستقل خبر داد و افزود: هیات دولت در جلسه امروز خود با پیشنهاد وزارت کشور مبنی بر ارتقای شهر سیراف به عنوان بخش مستقل از بخش مرکزی کنگان موافقت کرده و این مهم ظرف چند روز آتی به وزارت کشور ابلاغ می‌شود.
وی با ابراز خرسندی از این اتفاق مهم، ابراز امیدواری کرد که با ارتقای صورت گرفته ، بتوان خدمات مناسب‌تری به مردم این بخش جدید ارائه داد.
نماینده مردم شهرستانهای دیر کنگان جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تحقق این آرزوی دیرینه یکی از دغدغه‌های اصلی وی در دوران نمایندگی مجلس بوده و برای به ثمر نشستن آن جلسات کارشناسی متعدد و پیگیری های شبانه روزی صورت گرفته است.
وی ضمن تبریک به مردم شهرستان کنگان از حسن نظر و همکاری زاید الوصف دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور بواسطه این موضوع قدردانی نموده و از دکتر گراوند استاندار بوشهر و دکتر جلالی مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور بواسطه ی همراهی و مساعدتشان تشکر نمود.
گفتنی است شهرستان کنگان بیش از این تنها شامل یک بخش مرکزی بود که بخش سیراف به عنوان دومین بخش این شهرستان به زودی تاسیس خواهد شد./  ثلاث
[کد خبر:AJ26469]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب