1902438.jpg

 
 
آینه جم: فرماندار جم در حاشیه بازدید کارشناسان فنی وزارت علوم از محل احداث ساختمان دانشکده فنی و مهندسی جم گفت: دانشکده فنی و مهندسی جم در فاز اول در زمینی به مساحت 44 هزار متر مربع با حمایت مالی پتروشیمی احداث می شود.
به گزارش آینه  جم؛ محمد حسینی احداث ساختمان دانشکده فنی و مهندسی جم را یکی از اولویت های مهم شهرستان جم برشمرد و خاطر نشان کرد: توسعه علمی، توسعه در ابعاد مختلف را به همراه خواهد داشت و باید تلاش کنیم زیرساخت های علمی شهرستان روز به روز ارتقا یابد.
 با بیان اینکه زمین مورد نیاز دانشکده فنی و مهندسی جم به دانشگاه تحویل شده است افزود: مجوز ساخت دانشکده اخذ و پروانه ساخت نیز صادر شده است.
وی تصریح کرد: این پروژه در سه طبقه با سطح اشغال 12 هزار متر مربع شامل فضای آموزشی، خوابگاه، کارگاه و فضاهای رفاهی ورزشی اجرا می شود که به زودی عملیات اجرایی خاک برداری و خاکریزی زمین آغاز می شود.
حسینی ابراز امیدواری کرد: با آماده سازی زمین شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه مهم دانشکده فنی و مهندسی و تحقق آرزوی چند ساله علم دوستان و دانش اندوزان جم باشیم.
گفتنی است احداث دانشکده فنی و مهندسی از مطالبات اصلی شهرستان جم است که بارها در سایت خبری تحلیلی آینه جم به آن پرداخته شده است.
[کد خبر:AJ26305]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب