00000IMG00554456.jpg

آینه جم:  مجتمع مسکونی پارس جم  ورود جمی ها را به سالن های بدن سازی این مجتمع ممنوع کرد و علت را  حمایت از باشگاه های خصوصی جم عنوان کرده است. 
به گزارش آینه جم؛  خدمات ورزش مجتمع مسکونی پارس جم در اطلاعیه ای اعلام کرده جمی ها از اول مردادماه حق استفاده از باشگاه های بدنسازی را ندارند!
بحرالعلوم رئیس امور ورزش مجتمع مسکونی پارس جم  گفت: «به دلیل حمایت از بخش خصوصی و باشگاه های موجود در سطح شهرجم این اقدام انجام شده است.»
البته طبق خبرهای رسیده این محدودیت فقط در یکی از باشگاه های بدنسازی شهرک ها اعمال شده است و احتمال دارد در بقیه باشگاه های این جزیره نیز اعمال شود. 
به نوشته آوای جم؛  خرابی دستگاه های کولر این باشگاه و اعتراض کارکنان نفت و گاز به افزایش ورزشکاران و همچنین سرقت تلفن همراه یکی از ورزشکاران در این اقدام بی تاثیر نبوده است!
طبق اطلاعات رسیده کارکنان ارکان ثالث و اقماری نفت و گاز هم در تبعیضی آشکار از استفاده از باشگاه های بدنسازی محروم شده اند!
گفتنی است برخی اقدامات جزیره ای مدیران مجتمع مسکونیپارس جم در سال های اخیر همیشه موجب گلایه شهروندان جمی و حتی ساکنین شهرک بوده است
** آوای بوشهر
[کد خبر:AJ25201]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # بدنساز 1397-04-20 13:23
این بخش خصوصی که شما میگید ماهی سی میلیون درآمد داره.اما جوانی که شما واسه اون ممنوعیت قائل شدی شاید ماهی صد هزار هم درآمد نداره.پس نگید حمایت از بخش خصوصی.بگید حمایت از بخش پولدار.یا بگید.حمایت از بخش غیر بومی .شما.به غربی ها میگید نژاد پرست.این کار شما آخر نژاد پرستی میباشد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب