636163950626266007.jpg

 
 
آینه جم:  احمد قاسمی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم از پلمپ یک واحد صنفی متخلف در شهر جم خبر داد و افزود:
يكي از شيريني فروشي هاي شهر جم به دليل استفاده از افزودني هاي غير مجاز از جمعه  به مدت چهار روز پلمپ شد.
پس از بازرسي هاي دوره اي كارشناسان بهداشت محيط شبكه از واحد صنفي در ايام ماه مبارك رمضان، از صنوف حساس نمونه هایی جهت آزمايش و بررسي گرفته شد و يكي از شيريني فروشي هاي شهر جم به دليل عدم رعايت اصول بهداشتي و با حكم مراجع قضايي پلمپ شد.
لازم به ذكر است كه اين واحد صنفي در ايام عيد نوروز نيز مرتكب تخلف شده بود كه از سوي شبكه بهداشت تذكر كتبي به متصدي آن داده و جريمه نقدي شده بود.
بازرسان بهداشت محيط شبكه بهداشت و درمان شهرستان جم به طور مستمر و ماهانه از مراكز ارئه مواد غذايي و بهداشتي در سطح شهرستان بازديد مي كنند و در صورت تخلف و به خطر افتادن سلامت مردم، هيچ گونه اغماضي با فرد متخلف نخواهند داشت.
شهروندان جمي در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتي از سوي صنوف، با سامانه گويا١٩٠ تماس گرفته يا به شبكه بهداشت و درمان شهرستان اطلاع دهند./آوای بوشهر
[کد خبر:AJ25057]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # دکتر شین 1397-04-08 12:23
شهر جم شهر کوچکی است کارهای نظارت بر عرضه بهداشتی محصولات خوراکی راحتر از آن است که مسئولین محترم بهداشت منطقه منتظر اطلاع رسانی مردم باشند، کافیست اراده کنند، بهداشت عمومی شهر جم را ارتقاء دهند. متاسفانه در اکثر مکان ها و فروشگا های عرضه مواد خوراکی بهداشت رعایت نمی شود.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب