01297734.jpg

 
 
آینه جم:  اردوی پارس جنوبی جم از روز یکشنبه در تهران آغاز شد و چند بازیکن فصل گذشته این تیم قراردادهایشان را تمدید کردند.
 
 
 
به گزارش آینه جم؛  بعد از تمدید قرارداد حسین پورامینی که به عبارتی مهمترین تمدیدی این فصل جمی ها محسوب می شود،احمد گوهری دروازبان جوان فصل گذشته که در دو بازی آخر به میدان رفته بود نیز قرارداد خود را تمدید کرد.
 
 
 
روح الله سیف الهی که از نیم فصل دوم به پارس پیوسته بود از دیگر بازیکنانی بود که قراردادش را تمدید کرد.سیف الهی امیدوار است از نیم فصل دوم پارسال بهتر عمل کند.
 
 
 
احسان تاییدی مهاجم گرگانی و فصل گذشته جمی ها یک سال دیگر قرارداد خود را تمدید کرد.تاییدی که هر بار به میدان آمد کیفیت خوبی را از خود به نمایش گذاشت حالا می خواهد بعد از رفتن ابراهیم صالحی به مهاجم نوک و تاثیر گذار تارتار تبدیل شود.
 
 
 
سعید محمدی فر از دیگر تمدیدی های این فصل پارس جنوبی جم لقب گرفت.این بازیکن فصل گذشته در سایه درخشش فرشاد محمدی مهر قرار داشت و گویا تارتار در پست دفاع راست حساب ویژه ای رو او باز کرده است.
 
 
 
مهدی زبیدی بال خوزستانی پارس جنوبی جم هم قراردادش را تمدید نمود تا دومین فصل حضورش را در استان بوشهر تجربه کند.زبیدی فصل گذشته یک گل زیبا به اصفهانی زد و دیگر فروغ دوران استقلال خوزستان را نداشت که امیدوار است این فصل عصای دست جمی ها شود.
 
 
 
محمد عرفانی معصومی و سینا حاجی وند دو بازیکنی که فصل گذشته آنها را در میدان ندیدیم از جمله جوانانی بودند که قرارداد خود را تمدید کردند و امیدوارند در فصل جدید بهای بیشتری به آنها داده شود.
[کد خبر:AJ25017]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب