000000IM0511.jpg

آینه جم؛ مدیر آموزش و پرورش جم، ویژه برنامه های هفته معلم در شهرستان جم را تشریح کرد.
خلیل نیکخواه با تبریک هفته معلم اظهار داشت :در راستای تکریم معلمان ، ستادی با مدیریت فرماندار شهرستان تشکیل و جهت بزرگداشت مقام معلم برنامه ریزی شده است.

 نیکخواه از برگزاری ویژه برنامه تجلیل از معلمان خبر داد و گفت: نواختن زنگ سپاس در کلیه مدارس شهرستان، سخنرانی مدیر آموزش و پرورش پیش از خطبه های نمازجمعه، حضور پر شور فرهنگیان در نماز جمعه، دیدار با خانواده های فرهنگیان جانباز و متوفی، تجلیل از پیشکسوتان تعلیم و تربیت، تجلیل از معلمان نمونه، پژوهشگر، خلاق و مولف، تجلیل از دانش آموزان برتر حوزه های پرورشی، آموزشی و تربیت بدنی، مراسم شبی با بازنشستگان، برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان، همایش پیاده روی خانواده های فرهنگیان و غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا از جمله برنامه های هفته معلم در شهرستان است.

وی تقدیر و تجلیل از معلمان آموزشگاه ها توسط شهرداری ها، دهیاری ها، شورای اسلامی شهر و روستا و شهرک های مسکونی شهرستان را از دیگر برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم برشمرد.

مدیر آموزش و پرورش جم یادآور شد: همایش ویژه فرهنگیان شهرستان جم روز یک‌شنبه 16 اردیبهشت  با حضور فرهنگیان، مسئولین و اقشار مختلف مردم در فرهنگسرای توحید برگزار می‌شود.

همایش تجلیل از برترین های حوزه ی پرورشی در جم برگزارشد
مدیر آموزش و پرورش جم گفت: 1150 دانش آموز برتر مسابقات قرآنی و فرهنگی و هنری شهرستان جم تجلیل شدند.
آیین زنگ سپاس به مناسبت گرامی داشت روز معلم با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان جم در مدرسه شهید منتظری برگزار شد.
همایش پیاده روی خانوادگی فرهنگیان شهرستان جم به مناسبت هفته معلم برگزار شد
با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، بیش از 300 نفر از دانش آموزان و معلمان برتر حوزه تربیت بدنی و سلامت شهرستان جم تجلیل شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل با تمجید از عملکرد خوب آموزش و پرورش جم در حوزه تربیت بدنی و سلامت گفت: شهرستان جم همواره یکی از موفق ترین شهرستان های استان در حوزه تربیت بدنی و سلامت بوده و در سال تحصیلی جاری نیز از نظر عملکرد در این حوزه جز سه شهرستان برتر استان بوشهر است.

مدیر آموزش و پرورش جم نیز در این همایش با اشاره به افتخارات کسب شده در حوزه تربیت بدنی و سلامت گفت: در سال گذشته 6 تیم این شهرستان به عنوان نمایندگان استان بوشهر در مسابقات کشوری شرکت کردند.

همایش بزرگ فرهنگیان شهرستان جم برگزار شد.
در این همایش معلمان بازنشسته، نمونه، پژوهشگر و مولف شهرستان تجلیل شدند.
همایش تجلیل از برترین های حوزه آموزش شهرستان جم برگزار شد ؛ در این همایش با حضور معاون فرماندار ، رییس و معاونین اداره اموزش و پرورش جم  از فعالان حوزه آموزش تجلیل شد.
http://s8.picofile.com/file/8325766700/IMG_3509.jpghttp://s8.picofile.com/file/8325766384/IMG_3511.jpg
 
 
[کد خبر:AJ24681]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب