55.jpg

 

آینه جم؛ قائم مقام وزیر نفت تاکید کرد: وزارت نفت همانطور که صنعت را توسعه می‌دهد، نگاه ویژه‌ای نیز به توسعه فضای سبز دارد و این مهم در جهت ایفای نقش مسئولیت اجتماعی وزارت نفت است.

به گزارش آینه جم به نقل از شانا، مرضیه شاهدایی  روز گذشته همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در آیین کاشت ۹۹۹ نهال در کوی پردیس جم، با بیان این که حضور در آیین روز درختکاری پیامی از سوی دولت و وزیر نفت در اهمیت فضای سبز به تمام ساکنان این منطقه است، گفت: وزارت نفت برنامه‌های خود را برای توسعه فضای سبز دنبال خواهد کرد.

وی با بیان این که ساخت مدرسه، توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس، توسعه فضای بهداشتی و همچنین ساخت سالن‌های ورزشی از جمله برنامه‌های در حال انجام وزارت نفت برای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی است، تاکید کرد: در هر منطقه‌ای که صنعت وجود دارد به دلیل آسیب‌هایی که به محیط زیست وارد می‌شود باید برنامه‌های حفاظت از محیط زیست نیز اجرایی شود و به همین منظور وزارت نفت طرح خانه تا کارخانه را که قرار است مسیر جم تا سایت‌های صنعتی عسلویه را توسعه می دهد، اجرایی می‌کند.

قائم مقام وزارت نفت تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های وزارت نفت برای اجرای طرح خانه تا کارخانه استفاده همه مردم مناطق پیرامونی صنعت نفت از  خدمات، امکانات و تجهیزات رفاهی صنعت نفت است.

 وی همچنین با تبریک روز زن، با بیان این که در دولت برای زنان ایرانی و اعتلای جایگاه زنان برنامه‌های خوب و منسجمی وجود دارد، تصریح کرد: استفاده از زنان در سمت‌های مدیریتی از جمله برنامه‌هایی است که در وزارت نفت پیگیری شده و باید از ظرفیت زنان در زمینه‌های مختلف استفاده کرد.

آیین کاشت ۹۹۹ نهال با حضور قائم مقام وزیر نفت روز گذشته همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در کوی پردیس جم برگزار شد.

مرضیه شاهدایی قائم مقام وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی  ضمن بازدید از شهرک پردیش جم به مناسبت روز درختکاری، نهالی را در این شهرک غرس کرد.

 

کاشت نهال در کوه پردیس جم 26
کاشت نهال در کوه پردیس جم 25
کاشت نهال در کوه پردیس جم 23
کاشت نهال در کوه پردیس جم 32
کاشت نهال در کوه پردیس جم 31
کاشت نهال در کوه پردیس جم 30
کاشت نهال در کوه پردیس جم 29
کاشت نهال در کوه پردیس جم 28
کاشت نهال در کوه پردیس جم 27
کاشت نهال در کوه پردیس جم 21
کاشت نهال در کوه پردیس جم 20
کاشت نهال در کوه پردیس جم 19
کاشت نهال در کوه پردیس جم 18
کاشت نهال در کوه پردیس جم 17
کاشت نهال در کوه پردیس جم 13
کاشت نهال در کوه پردیس جم 12
کاشت نهال در کوه پردیس جم 11
کاشت نهال در کوه پردیس جم 9
[کد خبر:AJ24196]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب