000000000000000052639569649.jpg

 

آینه جم: روز گذشته پس از پایان بازی و بالاگرفتن انتقادات نسبت به عملکرد مهدی تارتار و نتایج چند هفته اخیر این تیم دو تن از بهترین بازیکنان این فصل پارس جم در جهت حمایت از سرمربی تیم اقدام به انتشار پست اینستاگرامی با یک متن مشابه کردند.

 درقسمتی از متن نوشته شده بود مردم این شهر(جم) هر چه دارند از بزرگی شما(مهدی تارتار) است!

این نوشته سبب انتقاد شدید رسانه ها شد و از طرفی خاطر مردم جم را مکدر نمود. این دو بازیکن بلافاصله متن را اصلاح و مصاحبه کرده اند که قصد بی احترامی نداشته اند و به هواداران و پارس جم وفادار هستند.

 و اما چند نکته:

 اول- این نوع حمایت اینستاگرامی از مربی یا یک بازیکن در میان بازیکنان فوتبال معمول است اما ادبیات به کار برده شده هرچند شاید از روی قصد و‌غرض نبوده اما مردم که نمیتوانند نیت خوانی کرده چرا که خواننده با خواندن متن دقیقا خاطرش مکدر می شد.

 دوم- ما همه میدانیم پارس جنوبی جم تا به اینجا به نسبت تیم های تازه صعود کرده در ادوار تاریخ لیگ برتر بهتر عمل کرده‌است اما اینکه مدام بخواهیم اظهار ضعف کنیم این نمیتواند خوشایند باشد!

 سوم- حالا که خیالمان از ماندن در لیگ راحت شده و از این بابت از زحمات بازیکنان و کادرفنی و مدیریتی تیم و‌هواداران فهیم و‌متعصب پارس جنوبی جم تشکر میکنیم به نظر می رسد آقای تارتار باید روحیه جنگندگی و کسب سهمیه را در تیم تزریق کنند تا قیاس کردن خودمان با سپید رود رشت!

چهارم_ امید سینک و‌فرشاد محمدی مهر دو بازیکن بسیار متعصب و خوب پارس جنوبی جم نیز باید بدانند قبل از آنکه در تیم پارس جنوبی جم بازی کنند شاید آنچنان در معرض دید رسانه ها و فوتبال دوستان نبودند و‌ این پارس جنوبی جم بود که آنها را به اوج‌رسانده کما اینکه این دو‌بازیکن آینده بسیار درخشانی دارند و مطمئنن بخش زیادی از این موفقیت و‌ پیشرفت آنها مزد تلاش و کوشش خودشان است اما نباید این نکته را فراموش کنند که این تیم پارس جنوبی جم بود که بستر رشد و پیشرفت آنها را فراهم کرده است. پس این دِین دو طرفه است. همانطور که آنها باعث خوشحالی ما مردم جنوب شده اند ، تیم پارس جم نیز باعث پیشرفت و رشد آنها شده است.

 پنجم- رسانه های جم کما فی السابق از تیم حمایت و این مورد که ما دنبال حاشیه سازی و دیگر مسائل هستیم هیچ محلی از اِعراب ندارد.

 به امید موفقیت تیم پارس جنوبی جم در لیگ برتر و‌درخشش بازیکنان خوب این تیم/آوای جم

 

خبر مرتبط:

پارس جم روی نوار تساوی‌ها/تارتار: باید تا هفته آخر برای ماندن دست و پا می‌زدیم!

[کد خبر:AJ23808]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب