00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001207023.jpg

آينه جم؛ بازی پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران به میزبانی شهرستان جنوبی کشور، محک بزرگی برای همه بود.
 
این بازی سوای نتیجه ای که به همراه داشت نشان داد ردای مدیریت به تن برخی ها گشادتر از آن است که بتوان با “حالا درست می شود” و ” نباید تیم را وارد حاشیه کرد” از آن چشم پوشی کرد.
 
شهرستان جم در فضایی ملتهب خود را آماده بازی سخت با تیم دوم جدول لیگ برتر می کرد و ورزشگاه تختی هنوز با استانداردهای لازم برای رسیدن به شرایط مطلوب اندکی فاصله داشت. از آبخوری ها و اسکوربورد گرفته تا حفاظ های امنیتی ورودی ها همه و همه نیاز به تلاشی دوباره داشت.
 
هر قدر مسئولان جم از نماینده و فرماندار و نفت و گازی ها پای کار بودند برخی مرکز نشینان سودای غارت یک شبه سرمایه سالیان جم را در سر می پروراندند.
 
محروم کردن جم از میزبانی تیم خوب پارس و انتقال آن به بوشهر، خیال خامی بود که از ابتدای فصل در زمزمه های درگوشی و تحرکات زشت برخی ها به خوبی دیده می شد و بازی پارس جم و پرسپولیس می توانست پایانی باشد بر شوق جم و هواداران پرشورش!
 
اما اینطور نشد و هر چه رشته بودند پنبه شد تا جایی که کار به عذرخواهی از هواداران و تقدیر از همکاری خوب آنان توسط متولیان امنیت ورزشگاه هم رسید.
 
پنبه شدن رشته های مرکز نشینان ارتباطی مستقیم با هوشیاری رسانه های جم داشت. رسانه های جم توانستند با آگاهی بخشی قبل از بازی و شفاف سازی های پس از بازی، ابتکار عمل را از طمع ورزان بگیرند و آن شود که شد.
 
و صد البته بازنده این بازی بزرگ هیچ کس نبود جز مدیر رسانه ای پارس جنوبی جم! مدیر رسانه ای تیم پارس جم را باید از ضعیف ترین مدیران رسانه ای دانست. کسی که با بی توجهی محض به رسانه های جم، خود را در آغوش رسانه های پایتخت نشین انداخته و درست پس از بازی پارس جم و پرسپولیس همین رسانه های پایتخت مزد خوش خدمتی علوی را می دهند آنهم با توهین به هواداران پارس!
 
این تنها بخشی از ماجراست؛ در سوی دیگر، با وجود اینهمه حواشی پس از بازی، از سنگ صدا بلند شد و از مدیر رسانه ای پارس جم، هیچ!
 
نه واکنشی، نه دفاعی از هواداران، نه حمایتی از جم و پارس جم و نه حتی اطلاع رسانی ساده ای! شاید هم مقصر نباشد برای علوی و دور و بری های “تتو” کرده اش چه فرقی می کند پارس در جم بازی کند یا بوشهر یا تهران! همین که او و دور و بری هایش نان شان، نان است کافی است؟
 
دیگر هیچ کس هم نباید اعتراضی کند که چرا عکاس  از تهران می آورند و پول گنده می دهند و چرا از عکاسان خوب جم که تعدادشان هم کم نیست استفاده نمی کنند؟!
 
خدا را شکر، سرپرست بومی تیم هست که تا حرفی به قبای مدیر رسانه ای برخورد فورا در مقام سخنگو گارد بگیرد و حمله کند!
 
مدیر عامل باشگاه و سرپرست تیم و مدیر رسانه باید بدانند که اگر امروز کلاه شاهی بر سر دارند از صدقه سر مردم نجیب جم و هواداران پرشور جم و رسانه های بی ادعایی است که بی مزد و منت تلاش می کنند و عزت هم نمی بینند!
 
پارس جم از پیچ خطرناکی عبور کرد اما خیلی ها مردود شدند و این اصلا پذیرفتنی نیست!
منبع: آواي جم
[کد خبر:AJ23502]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # هوادار 1396-09-11 22:12
ب نظر من تیم خوب پارس جنوبی جم بیش از هر چیز به آرامش نیاز دارد تا بتواند جایگاه خوب خود را حفظ کند واین فصل را با عنوانی شایسته به پایان برساند، مدیر رسانه این تیم هم با تشخیص عوامل این تیم انتخاب شده و تشخیص عملکرد خوب یا بد آن به عهده مسئولان این تیم می باشد. شایسته است که دنبال جو سازی و بازی کردن با احساسات مردم خوب و دوست داشنی جم نباشیم و بیش از پیش اسباب ناراحتی را برای آنها فراهم نکنیم،
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب