201611103930838638_Orig.jpg

آینه جم ؛ نماینده مردم کنگان، دیر و جم و عسولیه در مجلس توضیحاتی در خصوص مطالبی که به نام وی در فضای مجازی منتشر شده بود را ارائه کرد.

به گزارش آینه جم به نقل از خانه ملت، سکینه الماسی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 30 مهرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبی که در فضای مجازی علیه وی منتشر شده است، اظهار داشت: از بدو ورود به عرصه انتخابات تاکنون عده‌ای کوشیده‌اند تا با انتساب گفته‌هایی کذب به اینجانب از حرکت در راهی که آغاز کرده‌ام مرا باز دارند.

نماینده مردم کنگان، دیر ، جم و عسلویه  در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این عده توان دیدن توانایی‌های یک زن را نداشتند و به تیغ ظالمانه جنسیت به تخریب زن پرداختند ولی مردم جنوب استان بوشهر با انتخاب یک زن به فتنه جنسیت مهر باطل زدند.

وی افزود: با انتشار متن‌ها و عکس‌ نوشته‌هایی کذب به نام من که با آرمان‌های انقلاب بیگانه است، کوشیده‌اند تا نام خواهر کوچک شما را به سیاهی‌های دشمن شادکن کدر کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحرکات اخیر این عده گفت: در آخرین حرکت خود از امام حسین (ع) نیز نگذشتند و با انتساب متنی تلاش بزدلانه ای کردند تا از ارادت مردم به امام نجات برای رسیدن به مقاصد خود سوء استفاده کنند و در فضای مجازی آن را منتشر کردند.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: با این کارها محال است ذره‌ای اراده این خدمت‌گذار مردم برای خدمت سست شود و از خدا می‌خواهم که مسببان این حرکت را به راه راست هدایت کند و تأکید می‌کنم تمام نوشته‌هایی که با آرمان‌های انقلاب، اسلام و منویات مقام معظم رهبری در تضاد است و به نام من منتشر می‌شود را تکذیب می‌کنم./

[کد خبر:AJ23224]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب