12995_orig.jpg

به گزارش آینه جم: با حضور نوروزی فرماندار شهرستان جم و رفیعی پور معاون فرماندار و دکتر حسین زاده رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و دکتر باقری رئیس بیمارستان توحید جم, پروژه ساختمان دیالیز بیمارستان توحید کلنگ زنی شد.
این پروژه با مساعدت شرکت پالایش گاز فجر جم و با استفاده از سازه های پیش ساخته و در  طی مدت 3 ماه به بهره برداری خواهد رسید.
  حضرتی رئیس مستغلات شهرک توحید در این خصوص گفت:پروژه ساختمان دیالیز با مساحتی بالغ بر 200 متر مربع و با ظرفیت 5 تخت دیالیز و یک تخت ایزوله خواهد بود و با استفاده از سازه های L.S.F و در حداقل زمان ساخته خواهد شد و با راه اندازی این بخش , از اعزام بیماران نیازمند دیالیز به شهرهای مجاور جلوگیری می شود.

دیالیز 1 2
دیالیز 1 1

با حضور نمایندگان شرکت مشاور طرح توسعه بیمارستان توحید جم در بخش های اتا عمل و زایشگاه و زایشگاه , اورژانس و CCU , و بخش بستری 16 تخته آغاز شد.
این پروژه با تامین بودجه معادل 80 میلیارد ریال توسط شرکت پالای گاز فجر جم و توسط مدیریت مهندسی وساختار سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و طی مدت 18 ماه به بهره برداری خواهد رسید.

با توجه به توسعه صنعت نفت و گاز در منطقه پارس جنوبی و نقش پشتیبانی بیمارستان توحید جم از فعالیت های صنعتی در مناطق جم و عسلویه , طرح توسعه بیمارستان توحید به عنوان یکی از اولویت های عملیاتی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در دستور کار قرار گرفته است.

دیالیز 1 5

دیالیز 1 4
دیالیز 1 3

[کد خبر:AJ22824]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب