imgee9999.jpg

آینه جم- رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران گفت: مشکلات ورزشگاه تختی جم تا قبل از مسابقه با استقلال رفع شود.

سعید فتاحی در گفت‌وگو خبرنگار آینه جم در مورد وضعیت ورزشگاه تختی جم اظهار داشت: ورزشگاه تختی جم نسبت به قبل خیلی بهتر شده است، جا دارد تشکر ویژه از مسئولان وزارت نفت و هم مسئولان منطقه ویژه پارس جنوبی و مسئولین شهرستان جم داشته باشیم ولی هنوز کاستی‌هایی دارد که تا قبل از بازی استقلال رفع شود که با بتوانیم بازی استقلال نیز در ورزشگاه تختی جم میزبانی کنیم.

وی در مورد تماشاگران جمی بیان کرد: خدا را شکر جم تماشاگران خیلی خوبی دارد و منظم تیمشان را تشویق می‌کنند و صبورند و وقتی که تیمشان عقب است به تیم حریف احترام می‌گذارند که جا دارد از این تماشاگران فهیم تشکر کنم که نظم و انضباط را حفظ می‌کنند و امیدواریم در تمامی بازی‌ها همین‌طور پرشور حضور داشته باشند.

رئیس کمیته سازمان لیگ در پاسخ به اینکه دلیل حضور شما در دومین بازی داخل خانه پارس جم در ورزشگاه تختی جم چیست، گفت: دومین بار نیست که در ورزشگاه تختی جم حضور پیدا می‌کنم و بیستمین بار است که در ورزشگاه تختی جم حضور پیدا می‌کنم؛ تیم جم تازه لیگ برتری شده است و بیشتر درا ین شهر خواهیم بود.

وی ادامه داد: در ورزشگاه سپید رود رشت حضور پیدا می‌کنم و سعی می‌کنیم در ورزشگاه‌هایی که تیم هایشان تازه لیگ برتری شده‌اند برویم و تا رسیدن به وضعیت قطعی، مطلوب و مناسب پیدا کنند حضور پیدا می‌کنیم و انشالله که ورزشگاه جم نیز تمامی مشکلاتش حل شود که نیاز به حضور ما نباشد.

فتاحی در پاسخ به این سوال که چه مشکلاتی ورزشگاه تختی جم دارد، بیان کرد: رمپ برای ورود و خروج تماشاگران باید ایجاد شود، چند تا فنس مانده و جایگاه VIp باید درست شود، دیگر مشکل خاصی ندارد.

بهرام رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار آینه جم: در مورد مسابقه روز گذشته پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی سختی بود و تیم صنعت نفت آبادان تیم قوی بود و سخت و محکم بازی می‌شکرد و ما بد موقعی گل خوردیم.

وی اضافه کرد: ایمان داشتیم که بازیکنان تیم پارس جم همیشه کارهای سخت را به خوبی انجام میدهند و در آخر علاوه بر جبران گل خورده بازی را برنده شدند و نتیجه همان بود که ما می‌خواستیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم در مورد حضور رئیس کمیته مسابقات فوتبال در ورزشگاه جم بیان کرد: ایشان لطف دارند و در ورزشگاه تختی جم حضور پیدا می‌کنند و تا رسیدن به یک ورزشگاه استاندارد نقطه نظراتی داشتند که آن هم رفع می شود.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه شما در مورد بازی آتی تیم پارس جم در مقابل استقلال خوزستان چیست، گفت: تیم استقلال خوزستان تیم خوب و با انگیزه‌ای است ولی انشالله اتفاق خوب برای تیم پارس جم بیفتد.

وی در مورد تماشاگران و هواداران تیم پارس جنوبی جم بیان کرد: از حضور پرشور تماشاگران با فرهنگ جمی تشکر می‌کنم و تماشگران مثل بازی‌های قبل تیم سنگ تمام گذاشتند و با تشویق‌های خود باعث برد شدند و انتظار داریم هفته بعد نیز این تیم را تنها نگذارند و پرشورتر حضور پیدا کنند.

[کد خبر:AJ22670]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب