0082039332-70658620.jpg

آینه جم: دیدار پارس جنوبی جم و نفت آبادان در هفته چهارم لیگ برتر تقابلی ویژه میان بازیکنان و مربیانی است که چند سال در فوتبال تبریز موفقیت های خوبی را به دست آوردند.

به گزارش " آینه جم "، با توجه به شرایط پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان پیش بینی می شود روز پنجشنبه بازی مهیجی میان این دو تیم برگزار شود. دو تیمی که برای لیگ هفدهم برنامه های زیادی دارند و حتی می توانند شگفتی ساز مسابقات نیز باشند.


پارس جنوبی جم و صنعت نفت در حالی روز پنجشنبه به مصاف یکدیگر می روند که در ترکیب دو تیم 15 مربی و بازیکن وجود دارند که چند سال در تیم های تبریزی کار کردند و حالا به جنوب کشور رفته اند. فراز کمالوند و مهدی تارتار سرمربیان دو تیم هم از این قاعده جدا نیستند. کمالوند که سال ها در تراکتورسازی، شهرداری تبریز و گسترش فولاد کارنامه خوبی از خود برجای گذاشته و تارتار نیز در اوایل دوران سرمربیگری اش در گسترش فولاد به فعالیت پرداخت.


در کادرفنی تیم نفت آبادان هم علیرضا جلیلی و پیمان صاحب جمعی چند سال در کنار کمالوند حضور داشتند و به عنوان بازیکن و مربی فعالیت کردند.


در کادر بازیکن دو تیم نیز تعداد زیادی از نفراتی که پنجشنبه به میدان می روند سابقه خوبی در فوتبال تبریز دارند و حتی اکثر آنها از تیم های تبریزی به فوتبال ایران معرفی شدند. در پارس جنوبی جم محسن فروزان، میثم نقی زاده و آلویس نانگ 3 بازیکنی هستند که در گسترش فولاد، ماشین سازی و تراکتورسازی به میدان رفته اند.


در نفت آبادان تعداد این بازیکنان بیشتر است. مگنو باتیستا، کرار جاسم، لوسیانو پریرا، مرتضی اسدی، آگوستو سزار، داود نوشی صوفیانی، فرید بهزادی کریمی و محسن حمیدی همگی از بازیکنان کنونی صنعت نفت هستند که در تیم های تبریزی به میدان رفته اند و خاطرات خوبی از این شهر دارند.


با توجه به حضور 15 نفر از مربیان و بازیکنان پارس جنوبی و نفت آبادان می توان اینطور برداشت که بازی حساس جنوبی ها در هفته چهارم به نوعی با عطر و بوی دربی تبریز برگزار می شود و از این جهت حساسیت هایی خواهد داشت.

[کد خبر:AJ22613]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب