00001450286151013133339125.gif

آینه جم: نام نویسی چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور آغاز و آزمون نیز سوم شهریور برگزار می‌شود.

به گزارش « آینه جم»؛ براساس اعلام سازمان امور اداری و استخدامی کشور، این آزمون برای جذب 10 هزار نفر در کشور برگزار خواهد شد که بیشترین سهمیه در اختیار وزارت آموزش و پرورش با 8 هزار مجوز جذب می باشد.

سایر مجموعه های دولتی نیز شامل بانك صنعت و معدن (۱۸۷ نفر)، سازمان دامپزشكی(۲۶۶ نفر)، پزشكی قانونی(۶۱ نفر)، سازمان حسابرسی (۳۴۲ نفر)، بیمه مركزی (۵۰ نفر)، ۱۱ دستگاه اجرایی استان البرز (۱۳۷ نفر)، سازمان بنادر و دریانوردی (۲۰۰ نفر)، بانك مسكن (۵۴۰ نفر)، بانك سپه (۵۴۱ نفر)، سازمان ثبت اسناد و املاك (۱۱۵ نفر)، وزارت امور خارجه (۴۲ نفر) و سازمان اداری و استخدامی كشور (۵۰ نفر) در این آزمون جذب می کنند.
 
سهم بوشهر: 341 نفر
 
بررسی دفترچه مشاغل موردنیاز، نشان می دهد جدا از 300 مجوز استخدامی آموزش و پرورش استان، سهمیه سایر دستگاههای اجرایی بوشهر 41 نفر می باشد که شامل سه بانک و پنج اداره می باشد.
 
آماری که مجموعا سهم استان بوشهر از استخدام جدید دولتی را 341 نفر و معادل 3.5 درصد کشور نشان داده است.
 
این در شرایطی می باشد که برخی گزارش ها حاکی از آن است که قریب 800 پست سازمانی در استان خصوصا شهرستان ها خالی و بلاتصدی مانده که سهمیه فعلی قریب 35 درصد آن را پوشش خواهد داد.
 
بیشترین سهمیه استخدام برای آموزش و پرورش استان
 
در استان بوشهر برای این آزمون استخدامی، آموزش و پرورش با امکان جذب 300 نفر بیشترین سهمیه را دارد (214 شغل در جدول زیر اعلام شده و مابقی از دانشگاه فرهنگیان جذب می شوند). پیش از این مدیرکل آموزش و پرورش گفته بود با استخدامی جدید، کمبود نیروی انسانی خصوصا در معلم ها تا حدود زیادی مرتفع می شود.
 
همچنین اداره بنادر و دریانوردی با سهمیه 19 نفر و بانک سپه با 6 نفر در رتبه های بعدی سهمیه استان در استخدامی جدید هستند.
 
ادارات دامپزشکی (5 نفر)، بانک مسکن (4 نفر)، ثبت اسناد و املاک (3 نفر)، انتقال خون و پزشکی قانونی (هرکدام یک نفر) امکان جذب در این آزمون دارند.
 
http://s9.picofile.com/file/8298351892/IMG_20170620_192905.jpg

جزییاتی از ثبت نام چهارمین آزمون استخدامی فراگیر

آزمون استخدامی مشترک فراگیر بین دستگاه‌های اجرایی کشور شهریور ماه 96 برگزار می‌شود و ثبت نام متقاضیان نیز از روز دوشنبه 29 خرداد از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده و تا دوشنبه 5 تیرماه پایان می‌پذیرد.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان پس از پرداخت مبلغ 33 هزار تومان به صورت الکترونیکی و با استفاده از بانک‌های متصل به شبکه شتاب نسبت به تکمیل فرم تقاضا نامه و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.

 کارت شرکت در آزمون داوطلبان از روز سه‌شنبه 31 مرداد 96 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت که تا ساعت 24 روز پنجشنبه 2 شهریور امکان پرینت این کارت وجود دارد.

بر اساس برنامه زمانبندی پیش بینی شده این آزمون در روز جمعه 3 شهریور 96 در تهران و با توجه به آمار شرکت‌کنندگان حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی آنان خواهد بود که در تقاضانامه اینترنتی درج کرده‌اند./  خلیج فارس

دفترچه راهنمایی مشاغل موردنیاز در چهارمین آزمون فراگیر دستگاههای اجرایی

ثبت نام در چهارمین آزمون فراگیر دستگاههای اجرایی

[کد خبر:AJ22085]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب