8I4A0988.JPG

  آینه جم، فرماندار شهرستان جم گفت: اعضای شوراهای اسلامی در شهرها و روستاهای شهرستان جم نگاه ویژه‌ای به درآمدزایی پایدار داشته باشند

به گزارش  آینه جم، فتح‌الله نوروزی عصر دوشنبه در نشست با منتخبین شوراهای اسلامی در شهرهای جم، ریز و انارستان بیان داشت: شوراها نماد مردم سالاری دینی در کشور هستند.

وی ضمن تبریک به منتخبین مردم در شوراها گفت: امیدوارم نتیجه آرای مردم به توسعه هر چه بیشتر شهرهای جم کمک کند.

نوروزی خاطرنشان کرد: رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده و امروز فصل همدلی و همکاری و مطالبه‌گری برای آبادانی فرا رسیده است.

وی بیان داشت: اختلاف و نگاه بخشی به توسعه شهری، شوراها را از کار ویژه اصلی باز می‌دارد و شوراها باید از هر نوع اختلاف در مدیریت شهری به جد پرهیز کنند.

فرماندار جم اضافه کرد: البته این به معنای حذف نگاه‌های مختلف کارشناسی در توسعه نیست و لازم است از ظرفیت نخبگان در بالندگی شهری استفاده کرد.

نوروزی تاکید کرد: فرصت ۴ ساله خدمت را باید غنیمت شمرد و با کار و تلاش پیگیر رضایتمندی مردم را افزایش داد.

وی گفت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به شوراها دارد و قطعا از هیچ کمکی در راستای اعتلای شهرستان دریغ نخواهیم کرد.

فرماندار جم با بیان اینکه رای مردم امانتی بزرگ در اختیار شوراها و مسئولان است گفت: همه باید تلاش کنیم با خدمت صادقانه به مردم، امانت داران خوبی برای مردم باشیم.

نوروزی تاکید کرد: نگاه کلان به حوزه توسعه شهری در دستور کار شوراها قرار گیرد و با نیازسنجی دقیق، پروژه‌های مهم در دستور کار پارلمان‌های شهری قرار گیرد.

وی گفت: یکی از نکات مهم در شورا و شهرداری توجه به درآمدزایی پایدار است و امیدوارم این مهم در دوره پنجم شوراها با جدیت بیشتری دنبال شود.

[کد خبر:AJ21907]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب