00000000000002302893.jpg

آینه جم ؛ در پنجمین روز ثبت نام نیز ستاد انتخابات شهرستان جم میزبان کاندیداهای متعدد پارلمان های محلی بود، سایت خبری تحلیلی آینه جم جدیدترین نام ها از نام نویسی کاندیدا ها که در فضای مجازی منتشر شده است در این خبر درج کرده است :

*براساس گزارش روابط عمومی فرمانداری جم ، با پایان پنجمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا، تاکنون ۲۱۷نفر در جم نام خود را برای عضویت ثبت کرده اند، نامنویسی انتخابات شوراهای شهر و روستا از ۳۰اسفندماه ۹۵آغاز و تا ۶فروردین ماه ۹۶ادامه دارد.

*داوطلبان عضویت شوراها فقط دو روز دیگر برای ثبت نام فرصت دارند تا با مراجعه به فرمانداری جم نامنویسی کنند، داوطلبان ثبت نام را به روز پایانی موکول نکنند تا با ترافیک مراجعات و معطلی مواجه نشوند.

*ثبت نام در دو روز پایانی(شنبه و یک شنبه) از ۸صبح تا ۶عصر انجام می شود.

سه نفتی کاندیدای شورای شهر جم

*خبر می رسد محمد روشن از شرکت پالایش گاز فجر جم، معصومه خان محمدی و جواد سعادت طلب از شهرک پردیس کاندیدای شورای شهر شدند

*نکته جالب از پنجمین روز ثبت نام شوراها، سید علی خلیلی معلول جمی، برای شورای روستای هنگدان نام نویسی کرد، هنگدان شورای سه نفره دارد

کاندیدهای ائتلافی شواری شهر ریز ثبت نام کردند.

*به نوشته تاورتا ؛ در پنجمین روز از ثبت نام کاندیدهای شورای شهر و روستا سید رضا محمودی، احمد شریفی، محمد اعتصامی، عبدالرضا موذنی و جواد یوسفی پور در ستاد انتخابات شهرستان جم حضور یافتند، سید رضا محمودی مشاور سابق جوانان فرماندار جم، شریفی عضو فعلی شواری شهر ریز و اعتصامی کارمند اداره پست شهرستان جم می باشد، گفتنی است، این افراد طی ائتلافی در پنجمین دوره شواری اسلامی شهر ریز کاندیدا شدند.

*محمد روشن کارشناس آموزش و پرورش شهرستان جم که مدرک کارشناسی ارشد حقوق را دارا است نیز صبح شنبه برای عضویت در شورا روستای جنوب جم نام نویسی می کند.

نامزدهای شورای شهر انارستان

* آخرین خبرها از ثبت نام به نوشته انارسا ؛ کاندیداهای شورای شهر انارستان که خود را به ستاد انتخابات رسانده اند بدین شرح است:ابراهیم بکران؛ابوذر ناصری؛غلامرضا یمینی؛حسین نوروزی نژاد؛ شهاب الدین داغباشی؛ هاجر حیدری؛ محمد منصوری؛سید محمد امین احمدیو سید حسن موسوی.

*به نقل از یک منبع آگاه تاکنون افراد فوق موفق به ثبت نام نهایی در ستاد انتخابات شهرستان جم در محل فرمانداری شده اند، گفتنی است کماکان خبرهایی از کاندیداتوری حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی، خسرو چراغ سحر و رقیه رستمی نیز به گوش میرسد که هنوز در ستاد انتخابات شهرستان حضور نیافته اند.

نامزدهای روستای بهارستان جم

*عبدالحسین اعتماد، محمد ثناگویا، سید مصطفی حسینی مقدم، علی یاسمن، علی احمدی، قاسم اغنیاء و جلیل ادیب پور نامزد شورا بهارستان شدند گفته می شود احتمالا 12 نفر کاندیدا شورای بهارستان، بزرگ ترین روستای استان شوند .

گفتنی است این اسامی در فضای مجازی منتشر شده است و صرفا جهت اطلاع کاربران است؛ نیمه فروردین ماه ، نتیجه بررسی صلاحیت ها اعلام می گردد.

  • ·به نظر می رسد روزهای شنبه و یکشنبه ، ستاد انتخابات شهرستان ، روزهای شلوغی در پیش خواهد داشت.

اطلاعیه شماره ۳ستاد انتخابات شهرستان جم ( ظهر جمعه):

*با توجه به فرصت کوتاه باقی مانده از مهلت ثبت نام داوطلبان عضویت شوراهای اسلامی شهر و روستا ( تا یک شنبه ۶فروردین ماه ۹۶) به اطلاع می رساند کسانی که قبل از آغاز موعد ثبت نام نتوانسته اند گواهی سوء پیشینه خود را اخذ کنند تا پایان مهلت ثبت نام می توانند با مراجعه به حراست فرمانداری ، گواهی موقت را اخذ و در انتخابات ثبت نام کنند، بدیهی است داوطلبانی که گواهی موقت دریافت می کنند تا قبل از بررسی صلاحیت در هیات های نظارت، می بایست گواهی سوء پیشینه را به ستاد انتخابات تحویل نمایند.

* گفتنی است اولین دوره آموزشی اعضای هیئت های اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان های عسلویه و جم به میزبانی عسلویه در دانشگاه علمی کاربردی عسلویه هفته گذشته برگزار شد.

اخبار مرتبط:

خبرهای انتخاباتی:ثبت نام 114 نفر تا پایان روز سوم / قطعی اینترنت در ستاد انتخابات جم!/ اسامی داوطلبین سرشناس ( 2)

خبرها و شنیده های انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان جم/ ثبت نام 79 نفر تا سه شنبه (بخش اول )

چهره ای جوان کاندیدای انتخابات شورای شهر جم شد / تصاویر و اخبار اولین روز ثبت نام نامزدها

 

[کد خبر:AJ20933]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب