000000000000000052639569649.jpg

 

آینه جم؛ مشاور سکینه الماسی در خصوص خبر منتشر شده درباره شرکت هواپیمایی جم که مرکزیت آن با فرودگاه و شهر جم در استان بوشهر است توضیح داد.

به گزارش « آینه جم »؛ نماینده جنوب استان بوشهر در رایزنی های خود با معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی خواستار موافقت اصولی برای انجام خدمات پروزای تحت عنوان شرکت هواپیمایی جم شده است.

سکینه الماسی در رایزنی های خود از یک سرمایه گذار بخش خصوصی با نام «محمد لحمی» برای راه اندازی جم ایرلاین حمایت کرده و ظاهراً این شرکت در شرف راه اندازی می باشد که مرکزیت آن با فرودگاه جم در شهر جم خواهد بود.

جم ایرلاین تا کنون حداقل 38 نفر اعم از مهماندار، مهندس فنی و کمک خلبان را برای کادرهای پروازی خود گزینش کرده است که همگی غیر بومی هستند.

مشاور رسانه ای نماینده جنوب استان علت غیربومی بودن نیروهای استخدام شده را تخصصی بودن این مشاغل اعلام کرد و گفت: حتی مهمانداری هواپیما نیز یک رشته دانشگاهی است که برای آن مدارک فوق دیپلم و لیسانس ارائه می شود، و چنانچه فردی بخواهد بصورت آزاد آموزش ببیند نیازمند پرداخت یک مبلغ 30 میلیون تومانی است.

کرامت الله صبوری «محمد لحمی» موسس این شرکت را فعال بخش خصوص و اهل مشهد دانست و گفت: ایشان شخصاً 5 هواپیمای بویینگ دارد که هم اکنون در اختیار شرکت هواپیمایی اترک می باشند.

وی افزود: محمد لحمی سرمایه گذار جوانی است که در زمان استانداری آقای شفقت چنین درخواستی را برای استان بوشهر داشته است و بنا به دلایلی در آن زمان به سرانجام نمی رسد، اما با مراجعه به نماینده جنوب استان یک بار دیگر پیگیر موضوع می شود که خانم الماسی نیز شرط آن را مرکزیت فرودگاه و شهر جم عنوان می کند.

صبوری با بیان اینکه شهری که بعنوان مرکزیت شرکت هواپیمایی مطرح است پارکینگ هواپیماهای آن شرکت نیز می باشد گفت: فرودگاه جم برای هواپیماهای «جم ایرلاین» مناسب است و مشکلی ندارد.

وی درباره اینکه چرا این خبر رسانه ای نشده بود گفت: تاسیس این شرکت به این دلیل رسانه ای نشده بود که تا به امروز سرنوشت آن نهایی نشده است.

لازم به ذکر است سایت شرکت هواپیمایی جم به نشانی jamairlines.com بعد از انتشار اخبار اولیه و تا زمان مخابره همین خبر بطور ناگهانی از دسترس خارج شده است./استان 24







 
[کد خبر:AJ20706]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+10 # طالب مؤذنی 1395-12-13 22:04
خبر خوشی است. درود بر همه کسانی که در این زمینه زحمت کشیدند و این خواسته را عملی کردند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+5 # محمد عمرانی 1395-12-17 00:44
دستشون درد نکنه درود بر خانم الماسی که برای پیشرفت استان زحمت می کشن.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+5 # امنه فرجودیان 1395-12-17 08:36
سلام.یعنی اگررکسی کمک خلبان بومی باشد شانس استخدام دارد؟پسر من دوره های ویژه خلبانی را گذزانده لطفا راهنمایی بفرماییدو بوشهری هستیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+4 # حبیب 1396-02-03 19:02
سلام.
قریب به دو ماه ار درج این خبر، میگذره...
لطفا وضعیت فعلی "شرکت هواپیمایی جم" رو از خانم الماسی یا حتی آقای صبوری جویا بشید و بگید....


ممنون.
960203
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+4 # آرش اکسیر 1396-02-06 13:47
به جای پوشش گسترده انتخابات....

پیگیر مطالبات ماها باشید، چی شد هواپیمایی جم؟؟؟
به قول دوستمون 2 ماه گذشته...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # رضا کوچک املی 1397-01-18 12:06
اقای لعمی شما که از تاریخ ۱۳۹۲/۸/۱مبلغ ۴۰۰۰۰۰۰۰میلیون تومن به بنده بدهکار هستید و مجعوال مکان بودید الان ۵فروند هواپیما دارید عجب مملکتی داریم چکهای بانک تجارت شعبه خیابان نفت .اگر پس از خواندن خواستید بدهی رو بدی شماره تماس بنده ۰۹۱۲۳۸۵۴۲۹۲ منتظر هستم محمد لعمی مدیر عامل
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب