02321557.jpg

آینه جم : مدیرعامل شرکت آبفار استان بوشهر گفت: انتظار داریم طبق برنامه زمان بندی، تا خرداد ماه 96، خط انتقال پروژه انتقال آب سیراف به جم تکمیل شود.

به گزارش « آینه جم»؛ مسعود نصوری در نشست بررسی این پروژه با حضور معاون وزیر نیرو در امور آبفا، خواستار تخصیص اعتبارات لازم جهت خرید تجهیزات و لوازم فنی این طرح شد.

وی با اشاره به کلنگ زنی آبشیرین کن سیراف= جم در سفر ماه گذشته وزیر نیرو افزود: 6 مخزن پمپاژ تا رسیدن آب به جم احداث شده و انتظار داریم طبق برنامه زمان بندی، تا خرداد ماه 96، خط انتقال این پروژه تکمیل شود.

نصوری اضافه کرد: تلاش داریم با سرعت و دقت بالا، پروژه را به اتمام برسانیم تا بتوان در کوتاهترین زمان ممکن با تکمیل آب شیرین کن، آب را به جم انتقال داد.

امیریان مدیر دفتر نظارت طرح های عمرانی مناطق نفت خیز نیز اعلام نمود: درهفته آتی مبلغ 30میلیارد تومان جهت تسریع در روند اجرای پروژه پرداخت  خواهد شد.

همچنین قانع معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطرنشان کرد: با توجه به مشارکتی بودن این پروژه با وزارت نفت، در صورت جذب اعتبارات لازم و تسریع در اجرا و بهره برداری از پروژه، مشکل آب شرب شهرستان جم حل خواهد شد.

میدانی معاون وزیر نیرو در امور آبفا هم اظهار داشت: تامین آب شرب منطقه وظیفه ماست که در کنار اجرای پروژه های عظیم صنعت نفت و گاز این حق مسلم مردم را بخوبی تامین و دراختیارشان قرار دهیم.

وی افزود: با شتابی که پروژه آبرسانی و آبشرین کن سیراف- جم دارد، امید می رود در نیمه اول سال 96 بخشی از آب شرب از این منبع تامین گردد و به خط انتقال متصل شود.

وی تصریح نمود: برای تسریع در تکمیل پروژه آبرسانی جم، باید شبانه روزی و با چنداکیپ کار کرد و در این راستا از پیمانکاران پروژه انتظار داریم تا هر چه زودتر آب به مردم برسد، چرا که انصاف نیست در منطقه ای از کشور آب شرب نباشد.

وی در پایان گفت: طرحی را برای رفع مشکل آب سه شهرستان جم، کنگان و عسلویه طراحی و با حمایت وزارت نفت این طرح را عملیاتی خواهیم کرد..

[کد خبر:AJ20496]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # احسان 1395-12-01 13:19
چقدر میخواین بخورین از این خط انتقال؟
برین چند تا سد درست و حسابی بزنین
چندتا آبگیر درست و حسابی
تا نه سیلی گرفتار بشین نه بی آب
مسئولین که براشون مهم نیست چند صباحی هستند و میرن مردم میمونند و بی آبی
چقدر بارون میخواید دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب