1117316_4987.jpg

آینه جم: تیم استقلال اهواز یازدهمین باخت خود را این بار برای پارس جنوبی جم متحمل شد تا با شش امتیاز در انتها باقی بماند

به گزارش"آینه جم"، تیم پارس جنوبی جم امروز در خانه به مصاف تیم قعرنشین استقلال اهواز رفت و در نهایت موفق شد با تک گل محمد علی اکبر خواه در دقیقه 79 پیروز شود.

پارس جنوبی جم با این برد موفق شد تا رده چهارم جدول بالا بیاید، شاگردان مهدی تارتار با این برد 27 امتیازی شدند. در سوی دیگر میدان، استقلال اهواز تیم قعرنشین یازدهمین باخت خود را تجربه کرد و با شش امتیاز در انتها ماند تا همچنان مهم ترین گزینه برای سقوط باشد.

تارتار:از بازیکنانم راضی  نبودم/ما به فکر صعود به لیگ برتر هستیم

مهدی تارتار ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت والده رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در خصوص این بازی گفت: ما پیش بینی یک بازی سخت را کرده بودیم و اینگونه تیم ها انتحاری بازی می کنند و استقلال اهواز گرچه ضعیفترین خط دفاعی لیگ را دارد ولی در این بازی فرصت گلزنی به ما نداد.

وی در ادامه افزود : در روزی که خوب نبودیم بردیم و از تعدادی از بازیکنانم راضی نبودیم چون مغرور بودند.

سرمربی پارس جنوبی جم در خصوص داوری این دیدار هم گفت : داور در این بازی تاثیر گذار نبود گرچه سوتهای 50 - 50 را به سود مهمان می زد ولی در نتیجه نقشی نداشت و عرب براقی از داوران آینده دار کشور می باشد.

تارتار در خصوص بازی بعد مقابل بادران هم افزود: برای کسب برد به تهران خواهیم رفت و این هدف مشترکمان در همه بازیها بوده است گرچه بازی سختی است ولی ما نشان داده ایم در مقابل اینگونه حریفان بهتر کار می کنیم.

وی در ادامه و در خصوص تقویت تیم در نیم فصل هم گفت: در حال حاضر بازیکن خوب نیست ولی سعی می کنیم بازیکنانی را که می توانند به ما کمک کنند جذب کنیم چون تیم نیاز به تقویت دارد.

مهدی تارتار در پایان افزود : ما به فکر صعود به لیگ برتر هستیم گرچه در این مورد باشگاه هیچ فشاری به ما نیاورده است.

 

   

 


[کد خبر:AJ19537]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب