0000000000000000000000000000000039303216317.jpg

آینه جم؛ فرماندار جم در نشست با مدیر کل پزشکی قانونی استان بوشهر بر لزوم تثبیت و ارتقای جایگاه پزشکی قانونی جم تاکید کرد.
به گزارش رآینه جم؛ فتح الله نوروزی با اشاره به اهمیت وجود پزشکی قانونی در شهرستان اظهار داشت: هم اکنون پزشکی قانونی شهرستان جم از طریق پزشک معاضدتی اداره می شود که با توجه به حجم مراجعات مردمی لازم است جایگاه پزشکی قانونی در جم تقویت شود.
وی با تقدیر از تلاش های دکتر حمیدی در پزشکی قانونی جم تاکید کرد: حجم کار پزشکی قانونی در جم بالاست و دکتر حمیدی فراتر از وظایف قانونی خود با شهرستان همکاری می کند و لازم است در این زمینه مورد حمایت قرار گیرد.
نوروزی شرایط شهرستان جم را ویژه خواند و افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی و اجتماعی شهرستان جم لازم است پزشکی قانونی جم به اداره ارتقا یابد تا بتواند خدمات مطلوب تری را به شهروندان ارائه نماید.
فرماندار جم در خصوص تامین ساختمان مناسب برای پزشکی قانونی جم نیز گفت: تمام تلاش خود را برای کمک به پزشکی قانونی انجام خواهیم داد و انتظار داریم این مهم هر چه زودتر با تامین نیرو محقق شود.

مدیر کل پزشکی قانونی استان بوشهر: علاقه مندیم پزشکی قانونی در جم ارتقا یابد/ لزوم همراهی مسئولان در تامین ساختمان

مدیر کل پزشکی قانونی استان بوشهر  نیز در این نشست گفت: ارتقای پزشکی قانونی جم را با جدیت دنبال می کنیم.
دکتر محمود منتظری با بیان اینکه پزشکی قانونی شهرستان جم سال هاست که با پزشک معاضدتی اداره می شود و از مطب پزشک برای ارائه خدمات پزشکی قانونی استفاده می شود افزود: طبق قانون، پزشکی قانونی در جم فقط سه ساعت در روز باید به شهروندان خدمات دهد که دکتر حمیدی فراتر از ساعت قانونی نیز به شهروندان خدمات ارائه می دهد و جای تقدیر دارد.
وی با تاکید بر نیاز شهرستان جم به تثبیت و ارتقای جایگاه پزشکی قانونی اظهار داشت: در صورت تامین زمین مناسب یا مکانی برای استقرار مستقل پزشکی قانونی، شرایط برای ارتقا به اداره وجود دارد.
منتظری اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد از پزشکان داوطلب به صورت معاضدتی یا استخدامی برای تکمیل کادر پزشکی قانونی جم استفاده کنیم.
مدیر کل نظام پزشکی استان با اشاره به عدم رغبت پزشکان برای جذب در نظام پزشکی تاکید کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت حقوق پزشکان افزایش خوبی داشت که این افزایش شامل پزشکان قانونی نشده و شرایط را برای جذب پزشکان سخت کرده است.
دکتر منتظری با تاکید بر اینکه علاقه مندیم پزشکی قانونی به صورت ثابت در جم ایجاد شود گفت: عمده ترین مشکل در این زمینه جذب نیروست که از طریق پزشکان داوطلب یا استخدام پیمانی می توان مشکل را حل کرد اما گام اول تامین ساختمان مورد نیاز است.
وی از مسئولان شهرستان خواست در راستای تامین زمین یا مکان مناسب پزشکی قانونی را یاری کنند تا بتوان شرایط مطلوب تری را برای خدمات رسانی بهتر به مردم فراهم کرد.

[کد خبر:AJ18652]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب