02016M666533.JPG

آینه جم ، رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم از ساماندهی انتشار آگهی‌های پالایشگاه گاز فجر در نشریات استان بوشهر خبر داد.

به گزارش آینه جم ، نعمت‌الله جمالی ظهر امروز در نشستی خبری با اشاره به تنوع و تکثر هفته‌نامه‌های محلی و دو روزنامه در استان بوشهر گفت: شرکت پالایش گاز فجر جم هم در راستای حمایت از این نشریات اقدام به توزیع هم‌زمان آگهی‌های مناقصه و انتشار در نشریات محلی خواهد کرد.

جمالی ادامه داد: با رایزنی‌های صورت گرفته به مقامات بالاتر و تأکید بر ضرورت  حمایت بیشتر از نشریات محلی، از این به بعد  علاوه بر اینکه آگهی‌های مناقصه و مزایده این شرکت از طریق نمایندگان نشریات سراسری در استان توزیع می‌شود هم‌زمان تمامی این آگهی‌ها در نشریات محلی استان نیز منتشر می‌شود.

وی افزود:مسائل مالی همواره یکی از مهم‌ترین مشکل رسانه‌های استان بوشهر بوده است و امیدواریم با این کار، گامی مهم در راستای برطرف کردن بخشی از مشکلات آن‌ها برداریم.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار داشت: اگر چه تاکنون بسیاری از آگهی‌های این شرکت پس از مجوز از وزارت نفت به نمایندگی‌های روزنامه‌های سراسری در استان بوشهر داده می‌شد، اما در عین حال ما به شکل دیگری از برخی نشریات مکتوب نیز حمایت کردیم.

این مسؤول ادامه داد: در حال حاضر این شرکت از برخی نشریات محلی استان بوشهر اشتراک دارد و روزانه همکاران ما شاهد توزیع آن‌ها در سطح ادارات هستند.

جمالی با اشاره به ظرفیت بالای خبری و کار رسانه‌ای در استان بوشهر تصریح کرد: در این استان 22 هفته‌نامه، 2 روزنامه، و تعداد زیادی سایت خبری فعالیت دارند که نیازمند حمایت‌های بیشتری از سوی سازمان‌های دولتی هستند.

وی گفت: اگرچه صنعت نفت می‌تواند حامی مهمی برای رسانه‌های استان باشد ولی نفت تابع قانون و دستورالعمل خود است و نیاز است که همه دستگاه‌ها از رسانه‌های استان حمایت کنند.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم ابراز امیدواری کرد با شروع این مهم و حمایت‌هایی که از نشریات استان صورت می‌گیرد بتوانیم فصل جدیدی از تعامل وهمگرایی را با بدنه رسانه‌ای استان برقرار کنیم./فارس

[کد خبر:AJ17588]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب