254160_758.jpg

آینه جم ؛رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اگر وزارت رفاه بنای اجرای تفاهم نامه سه جانبه تحول در حوزه سلامت جنوب استان را ندارد نامه لغو تفاهم نامه را ارسال کند!.

به گزارش آینه جم ، علیرضا رئیسی در نشست شورای اداری استان با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از عملی نشدن تفاهم نامه ای که یک ضلع آن ربیعی وزیر رفاه بوده انتقاد کرد و گفت: این تفاهم نامه در سال 93 برای ارتقاء خدمات درمانی در جنوب استان بین وزرای بهداشت و درمان، نفت و تعاون ،کار ورفاه اجتماعی امضا شده است.

علیرضا رئیسی با عنوان اینکه نباید تفاهم نامه مذکور بدون اجرا بماند تاکید کرد: اگر بنا به اجرای این تفاهم نامه نیست باید نامه لغو آن ارسال شود.

به نوشته خلیج فارس، در یکی از بندهای این تفاهم نامه مقرر شده است برای ماندگاری پزشکان متخصص در بیمارستان های عسلویه، کنگان، جم و دیر (در دست ساخت)، وزارت نفت و بیمه ها (زیرنظر وزارت رفاه) نسبت به پرداخت تعرفه واقعی به پزشکان اقدام کنند که تعهد وزارت رفاه عملی نشده است.

این تفاهم نامه در صورت عملیاتی شدن می تواند تحولی بزرگ در حوزه سلامت و درمان شهرستان های جنوبی استان بوشهر باشد.

با توجه به سابقه وزارت رفاه در زمینه وعده ها و تفاهم نامه های خود ، باید دید وعده های خوشحال کننده آقای وزیر در اواخر هفته گذشته برای شهرستان های جنوبی استان بوشهر عملیاتی خواهد شد یا نه؟.

[کد خبر:AJ17585]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب