01129649.jpg

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه مقابل تیم دسته اولی پارس جنوبی متوقف شد.

به گزارش آینه جم ، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف تیم دسته اولی پارس جنوبی جم رفت که  بازی با نتیجه مساوی 3 بر 3  به پایان رسید.

مهدی طارمی در دقایق 14 و 20 و 78 (از روی نقطه پنالتی) برای پرسپولیس گلزنی کرد.

از نکات قابل توجه در این مسابقه تقدیر از برانکو، مهدی طارمی و حسین ماهینی از سوی تیم پارس جنوبی جم بود. این باشگاه جنوبی تابلو فرشی به رسم یادبود به سرمربی و دو بازیکن جنوبی پرسپولیس اهدا کرد.

*مهرداد رضائیان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی نیز تماشاگر ویژه این بازی است. مسابقه‌ای که براساس خواسته باشگاه پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار شد. با این حال چند تماشاگر در ورزشگاه حاضر شدند.

*هومن افاضلی سرمربی اسبق تیم امید ایران نیز یکی از تماشاگران ویژه این بازی بود.

*مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی مقابل پرسپولیس لب خط نیامد.

*داوری‌ مسابقه ضعیف بود و باعث اعتراض شدید بازیکنان تیم پارس جنوبی جم شد و حتی آنها معتقد بودند که پنالتی گرفته شده برای پرسپولیس درست نبود.

*یک بازیکن پارس جنوبی جم به سمت نیمکت پرسپولیس فریاد زد که این چه داوری‌ است که برای شما انجام می‌شود. خوردبین سرپرست پرسپولیس هم نسبت به این رفتار بازیکن معترض شد.

* شماره 7 پرسپولیس بر تن حمید طاهری خانی بود این در حالی است که شماره 7 پرسپولیس در بازی‌های رسمی بایگانی شده است.

* افاضلی به شوخی به یک بازیکن پرسپولیس در مورد علیپور گفت: هر کسی به برنامه 90 می‌رود اخلاقش عوض می‌شود!

تارتار: داور بازی را برای پرسپولیس درآورد/ می‌خواهیم به لیگ برتر صعود کنیم

به نوشته فارس ؛ مهدی تارتار پس از تساوی 3 بر 3 مقابل پرسپولیس در دیداری دوستانه گفت: ابتدا باید از داور گله کنم، داور از دوستان خودم است، این داور هر وقت در بازی‌های دوستانه تیم من بازی‌اش گره می‌خورد، بازی را درمی‌آورد. امروز هم بازی را به خوبی برای پرسپولیس درآورد و با پنالتی مشکوکی که گرفت از نظر روحی به این تیم کمک کرد.

وی ادامه داد:‌5-4 روز بیش‌تر نیست که به این تیم اضافه شده‌ام، سعی کردم با جابجایی نفرات به تیم کمک کنم و شناخت بهتری هم از بازیکنان پیدا کنم، تیم اصلی پرسپولیس امروز بازی نکرد، نفرات اصلی پرسپولیس یک سروگردن از بازیکنان امروز این تیم بالاتر هستند، البته همین که بازیکنان روی نیمکت پرسپولیس می‌نشینند و رقابت ایجاد می‌کنند باعث می‌شود پرسپولیس قدرتمند شود.

تارتار تصریح کرد: بازی دوستانه با پرسپولیس از نظر شخصیتی به تیم ما کمک کرد تا با روحیه بهتر آماده مسابقات شویم.

وی در مورد اینکه پارس جنوبی سه سرمربی قبل از او را عوض کرده، گفت: من کاری به گذشته ندارم، قرارداد من تا پایان فصل است، فقط می‌توانم از مربیانی که برای این تیم زحمت کشیده بودند،‌تشکر کنم. دو هفته دیگر مسابقات لیگ دسته اول شروع می‌شود و ما باید تیم را آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در مورد اینکه 5 بازیکن را از این تیم کنار گذاشته است، گفت: سلایق فرق می‌کند، فوتبال حرفه‌ای شده، من سعی کردم با سلیقه خودم تیم را ببندم. از بازیکنانی که کنار ما نیستند هم تشکر می‌کنم، چاره‌ای نیست، فوتبال حرفه‌ای است.

تارتار در مورد اینکه تیمش می‌تواند به لیگ برتر صعود کند، گفت: کار خیلی سخت است، زمان نداریم، هدف ما صعود به لیگ برتر است، بعد از 8 سال مربیگری در لیگ برتر به لیگ دسته اول آمدم تا بتوانم این تیم را به لیگ برتر بیاورم، زیرا این تیم لیاقت آن را دارد.


عکس ها : امیر حسین خیرخواه

[کد خبر:AJ17193]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب