0000012DSC7771.jpg

آینه جم: رئیس اداره گاز شهرستان جم گفت: در سال جاری، 8 کیلومتر توسعه شبکه به همراه 300 فقره علمک گذاری در بخش ریز انجام می شود.


به گزارش آینه جم: حسین اندام در نشست شورای اداری بخش ریز با اعلام این خبر گفت: جم از شهرستان های پیشرو در گازرسانی به مردم در سطح استان و کشور است و در سال جاری نیز گازرسانی به روستاهای سرچشمه و کوهچر در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: گاز رسانی به روستای سرچشمه از روستای باغان دشتی شروع شده و با توجه به فاصله 30 کیلومتری این دو روستا انتظار داریم تا چندماه آینده شاهد آغاز عملیات اجرایی در روستای سرچشمه نیز باشیم.
اندام از پیگیری برای گاز رسانی به روستای صعب العبور کوهچر خبرداد و گفت: پیگیری های لازم در این زمینه انجام شده و امیدواریم در سال جاری شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه مهم برای مردم عزیز این روستا باشیم.
رئیس اداره گاز جم به احداث ساختمان ادارات گاز شهر ریز و انارستان اشاره کرد و افزود: بحث احداث ساختمان ادارات گاز در شهرهای ریز و انارستان به صورت همزمان در دستور کار قرار گرفت و زمین در هر دو شهر برای این مهم واگذار شد.
اندام اظهار داشت: البته مشکلاتی در بحث زمین شهر ریز ایجاد شد اما امیدواریم تا پایان سال جاری، شاهد کلنگ زنی این دو پروژه باشیم.
وی از 8 کیلومتر توسعه شبکه گاز رسانی به همراه 300 فقره علمک گذاری خبر داد و گفت: گازرسانی به منازل باقی مانده در روستای تل حاج نوشاد نیز در مرداد ماه جاری انجام می شود.
اندام هم چنین از تلاش های روسا و پرسنل ادارات گاز ریز و انارستان در خدمات رسانی به مردم بخش ریز تقدیر کرد.

[کد خبر:AJ17122]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب