000000000000000001230000000.jpg

آینه جم: شنیده می شود طی ماههای گذشته تلاش هایی که گویا حتی در قالب معرفی گزینه هم بوده در استان صورت گرفته بود که صدور حکم وی در سازمان مرکزی را با تاخیر مواجه نمود، اما نهایتا حکم بنچاری صادر شده که خبرهای دریافتی حاکیست راستاد مدیرکل سابق نقش مهمی در نهایی کردن این موضوع داشته است.

آینه جم: حکم محمدمهدی بنچاری به عنوان نخستین مدیرکل بوشهری بنادر و دریانوردی استان بوشهر امضاء شد.

به گزارش آینه جم: بنچاری که بومی استان و دارای 23 سال سابقه فعالیت در بندر بوشهر است، در دوره جدید مدیریت راستاد در بنادر استان از سال 93 به عنوان معاون طرح و توسعه بنادر  بوشهر منصوب شده بود.

7 دی ماه سال گذشته و در پی ارتقا راستاد به معاونت دریایی سازمان بنادر که مهمترین معاونت این سازمان محسوب می شود، با پیشنهاد وی بنچاری به سرپرستی بندر بوشهر تعیین شد.

شنیده می شود طی ماههای گذشته تلاش هایی که گویا حتی در قالب معرفی گزینه هم بوده در استان صورت گرفته بود که دور حکم بنچاری در سازمان مرکزی را با تاخیر مواجه نمود، اما نهایتا حکم بنچاری صادر شده که خبرهای دریافتی حاکیست راستاد مدیرکل سابق نقش مهمی در نهایی کردن این موضوع داشته است.

برپایه گزارش خلیج فارس، آئین معارفه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان صبح یکشنبه هفته آینده با حضور رییس سازمان بنادر برگزار می شود.

[کد خبر:AJ15226]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب