181.jpg

آینه جم ، سکینه الماسی منتخب جنوب استان بوشهر در پیام ضمن ارج نهادن به مقام شامخ معلمان و بیان اینکه معلمان علیرغم رسالت خطیر ، هنوز مطالبات بحق شان  را دریافت نکرده اند، هفته بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفت؛ متن پیام منتخب جنوب استان در انتخابات مجلس دهم بدین شرح است:

به نام آموزگار هستی بخش

يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ إِنَّا أَرْسَلْنَاكَ شَاهِدًا وَمُبَشِّرًا وَنَذِيرا

از ميان لحظات عمر آدمی، آن زمان كه به نام نامی معلم می‌رسيم، سكوت شكرگزاری سراسر وجودمان را تسخير می‌كند؛ گويی شگفتی عظيم راه انبياء، تنها و تنها برازنده‌ی نامی است كه هرگز در پی نام نبوده و ايثارگرانه رسالت خطير تربيت و آموزش را بر دوش كشيده است، بی‌ آنكه مطالبات به حقش را دريافت نموده باشد.
معلمين گرانقدر ايران زمين، به ويژه معلمين فهيم حوزه انتخابيه‌ام؛ وجود شما نشانه‌ی اكيد معنادار بودن هستی است. وجودي كه ياد دادن و فراگرفتن، اين فراگرد اساسی رشد و توسعه را به ما يادآور می‌شود. شما موجب و تضمين كننده‌ی آزادگی هستيد، شماييد كه بردباری و تلاش بی‌وقفه را به جامعه تسري می‌دهيد و بار گران پی‌ريزی تربيت دردانه‌هايمان را به سرانجام می‌رسانيد؛ خدا قوت انديشمندان بی‌منت.
فرصت را مغتنم مي شمرم و اين هفته گرامي، هفته معلم، كه يادآور فرهنگ تعليمی شهادت و ايثار، يادآور استاد شهيد مرتضی مطهری است را به معلمان فرهيخته‌ی شهرستان‌های دير، كنگان، جم و عسلويه تبريك عرض می‌كنم.
به زعم منتخب شما، معلمی فقط به كلاس درس خلاصه نمی‌شود، هركه و هرجا كه به ترويج فرهنگ تعليمي بپردازد، معلمی نموده است؛ از اين رو من روز و هفته معلم را علاوه بر معلمان، به خانواده محترم پيرا نیز، كه با اهداء اعضاي بدن جوانشان، جان هايی را جان دوباره بخشيدند تبريك عرض می‌نمايم؛ چراكه اینان، معلم فرهنگ بخشندگی و ايثارند.
آري سخن گفتن از معلم دشوار است ‏و خلاصه‌ی كلام با استعانت از سعدي شيرين سخن؛ "‏کز هر چه در خیالِ من آمد نکوتری..."

با مهر و فروتنی
سكينه الماسی
منتخب مردم شریف دیر، کنگان، جم و عسلویه
عسلویه

[کد خبر:AJ15184]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب