آینه جم؛ دانش آموزان شهرستان جم با کسب 7 مقام اول و یک مقام دوم استانی در فراخوان هفته بهداشت روان و هفته مشاغل توانستند در بین شهرستان ها و مناطق 17 گانه استان بوشهر خوش بدرخشند.

unddtitled.jpg

به گزارش آینه جم: مدیر آموزش و پرورش جم اظهار داشت: طی یک سال گذشته، دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان جم به موفقیت های بسیار ارزشمندی در سطح استان و کشور دست یافتند و باعث افتخار آفرینی برای این شهرستان شدند.

سید علیرضا سجادی با اشاره به عملکرد مطلوب حوزه آموزش افزود: در حوزه آموزش بیش از 65 مقام برتر استانی و کشوری در آزمون کانگورو، طرح جابر ابن حیان، جشنواره ملاصدرا، جشنواره علمی کاربردی، آزمون های پیشرفت تحصیلی و بنیاد علوی حاصل شده است که نشان از وجود استعدادهای پویا و درخشان در شهرستان جم می باشد.

وی افزود: مسابقات قرآنی و در رشته های قرائت، حفظ، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، انشاء نماز، احکام و اذان 15 نفر از دانش آموزان شهرستان جم موفق به کسب عناوین برتر استانی شدند که این تلاش قابل تقدیر است.

سجادی ادامه داد: در بخش فرهنگیان و در جشنواره الگو های برتر تدریس، پرسش مهر ریاست محترم جمهوری، عملکرد گروه های آموزشی و جشنواره ملاصدرا، فرهنگیان شهرستان جم   مقام های ارزشمندی در سطح استان و کشور کسب کردند.

وی به افتخارات حوزه فرهنگی هنری و مشاوره اشاره کرد و افزود: کسب بیش از 70 مقام استانی و کشوری در مسابقات فرهنگی هنری و پرسش مهر دانش آموزی، در قالب مسابقات گروهی و انفرادی از دیگر افتخارات بدست آمده می توان نام برد.

سید علیرضا سجادی خاطرنشان کرد: در فراخوان مربوط به بهداشت روان و هفته مشاغل دانش اموزان این شهرستان توانستند در زمینه های نقاشی همگانی، نقاشی سیاه قلم، برگزاری نمایشگاه نقاشی و آثار دستی در سطح استان عناوین ارزشمندی دست یابند.

مدیر آموزش و پرورش جم گفت: در حوزه مشاوره نیز دانش آموزان مائده باصولی، فاطمه بهزادی ، فائزه کهن، فائزه باصولی، سیده فاطمه حسینی، فاطمه سرور و مائده دهقان منشاوی مقام اول و فاطمه زارعی مقام دوم در بین شهرستان ها و مناطق 17 گانه استان بوشهر کسب کردند.

[کد خبر:AJ5333]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب