DSC_0002.jpg

آينه جم؛ فرماندار عسلویه گفت: 150 میلیارد ریال برای اجرای طرح مجتمع فرهنگی هنری عسلویه اختصاص یافت که از این میزان اعتبار 40 میلیارد ریال امسال و 110 میلیارد ریال سال آینده پرداخت می‌شود.

به گزارش آينه جم، عبدالله نادری در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان عسلویه با بیان خدمات مطلوبی در دولت تدبیر و امید به عسلویه شده اظهار داشت: هر چند عسلویه از شهرستان‌های نوپا است ولی به سبب هم‌جواری با پارس جنوبی مسئولان امر به عمران و آبادانی این شهرستان توجه ویژه‌ای دارند.
وی با اشاره به افتتاح 48 پروژه عمرانی در ایام‌الله دهه فجر در عسلویه خاطرنشان کرد: از این 48 پروژه 22 پروژه آن در هفتمین روز از این ایام در سفر استاندار بوشهر به عسلویه افتتاح شد.
فرماندار عسلویه با بیان اینکه طرح‌های عمرانی امروز با اعتبار 140 میلیارد ریال افتتاح شد گفت: این پروژه‌ها شامل گازرسانی به چهار روستای عسلویه با 42 کیلومتر شبکه گازرسانی، زمین بزرگ فوتبال به مساحت 7.1 هزار مترمربع شهر نخل تقی، چهار زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال و مجتمع علوم قرآنی شهر نخل تقی است.
نادری طرح‌های عمران شهری، مجتمع ورزشی ساحلی عسلویه و پارک مرجان دهستان اخند از دیگر پروژه‌های افتتاحی در شهرستان عسلویه دانست.
وی با اشاره به اجرای طرح بزرگراهی در عسلویه تصریح کرد: برای اتصال شهرستان عسلویه به استان هرمزگان عملیات ساخت بزرگراه این محور به طول 21 کیلومتر از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر اجرایی شد.
فرماندار عسلویه با اشاره به اجرای مجتمع فرهنگی هنری عسلویه بیان کرد: این طرح از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان اجرایی شده است.
نادری با اشاره به اختصاص 150 میلیارد ریال برای اجرای طرح مجتمع فرهنگی هنری عسلویه گفت: از این میزان اعتبار 40میلیارد ریال امسال و 110 میلیارد ریال سال آینده پرداخت می‌شود.


بازدید استاندار از طرح های دهه فجر 11
بازدید استاندار از طرح های دهه فجر 10
بازدید استاندار از طرح های دهه فجر 9
بازدید استاندار از طرح های دهه فجر 6
بازدید استاندار از طرح های دهه فجر 2

[کد خبر:AJ12842]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب