0000000655images.jpg

آينه جم، محمد ابراهیمی در هجدهمین برنامه معلم پژوهنده، مقام برتر استانی را کسب کرد.

به گزارش آينه جم: سید علیرضا سجادی در این زمينه گفت: طرح معلم پژوهنده هر ساله به منظور نهادینه کردن فرهنگ پژوهش در بین معلمان و در راستای تحققِ بخشی از اهداف سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت در سطح مدارس به اجرا در می آید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم اضافه کرد: طرح اقدام پژوهی بررسی محققانه ای است در جهت شناسایی و رفع مشکلات آموزشی و پرورشی دانش آموزان که در طول سال تحصیلی مورد تحلیل و تجزیه قرار می گیرد و به عنوان راه حلی در قالب مقاله آموزشی ارائه می گردد.

وی خاطر نشان کرد: در هجدهمین برنامه ی معلم پژوهنده از بین مقالات ارسالی به پژوهشگاه معلمان اداره کل آموزش وپرورش استان بوشهر، معلمان پژوهنده برتر استان معرفی شدند که محمد ابراهیمی دبیر شیمی دبیرستان های شهرستان جم موفق به کسب عنوان معلم پژوهنده شد.

مدیر آموزش و پرورش جم ضمن تبریک کسب این عنوان ارزشمند، افزود: اقدام پژوهی گامی موثر در راستای اثر بخش کردن آموزش، مدیریت و بهسازی آن است و معلمان با شرکت در این پژوهش ها می توانند یافته های علمی خود را در حل مسائل کلاس های درس و مدرسه به کار گیرند و فرآیند یاد دهی – یادگیری را بهبود بخشند.

وی از راه اندازی پژوهش سرای دانش آموزی و انجمن های پژوهشی معلمان خبر داد و گفت: با همکاری مسئولین شهرستان،پژوهش سرای دانش آموزی در شهرستان راه اندازی می گردد.

سجادی گفت: با تاکید فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش در راستای تشویق و ترغیب پژوهندگان و مولفین، ضمن دعوت از آنان در جلسات شورای اداری شهرستان، مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

[کد خبر:AJ10322]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+2 # رضارئیسی 1394-09-09 20:27
درود بر جناب ابراهیمی، الحق که یکی از بهترین دبیران استان بوشهر ایشان هستند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب