222579_870.png

آینه جم:در نشست با مدیرکل زندان‌های استان بوشهر؛قول مساعد برای ساخت زندان در جنوب استان

آینه جم: نشست مدیرکل زندانهای استان بوشهر با فرماندارشهرستان کنگان برگزار شد.
به گزارش آینه جم:به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان بوشهر، به منظور پیگیری زمین و ساخت زندان کنگان مدیرکل، معاون سلامت اصلاح و تربیت ،دادستان کنگان و معاون زندان دشتی با فرماندارشهرستان کنگان دیدار و گفت‌وگو کردند.
حمیدرضا حیدری مدیرکل زندانهای استان بوشهر در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت زندان‌های استان و تراکم بالای جمعیت کیفری گفت:با توجه به بعد مسافت حوزه های قضایی شهرستان  جم و عسلویه نیازمند همکاری و مساعدت همه مسئولان اجرایی این شهرستان و استان هستیم که دراین خصوص با اداره کل زندانهای استان همکاری کنند تا مشکلات خانواده های زندانیان این شهرستان و شهرستان های همجوارمرتفع شود.
در ادامه این نشست فرماندار کنگان نیز گفت :ما با اداره کل زندانهای استان در راستای تملک زمین و ساخت زندان همکاری کرده و در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.
[کد خبر:AJ10253]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # بندری 1394-09-06 22:11
ای کاش به جای ساخت زندان سه تا درمانگاه مجهز ساخته میشد واقعا برای جنوب استان نیاز به زندان نیس و شهرستان های امن محسوب میشن و یا یک پلیس راه در ورود های جم - فیروز آباد یا جم -طاهری و یا عسلوه -طاهر برای امنیت بشتر میذاشتن و خطرات نفوذ گروه های داعشی و با توجه به مرز مشترک و حمل قاچاق میگرفت
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب