000000000000966.jpg

آینه جم، برخلاف گفته های برخی افراد، قیصر صالحی مصمم تر از قبل به صحنه انتخابات مجلس می آید.

به گزارش آینه جم، حدود 24 روز تا ثبت نام انتخابات مجلس دهم مانده است و فعالان اجتماعی و سیاسی در حال رایزنی برای حضور قدرتمند در این انتخابات مهم هستند، یکی از نامزدهای احتمالی مجلس دهم در حوزه انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه قیصر صالحی است.
صالحی که در راستای حضور در انتخابات مجلس از سمت مشاور استاندار استعفا داده است اخیرا در نشست اصلاح طلبان جنوب استان نیز حضور یافته است، گرچه براساس بیانیه یکی از سایت های اصلاح طلبان، جمع حاضر در جلسه اخیر بر حمایت همه حاضرین از کاندیدای واحد تاکید کردند اما به نظر نمی رسد قیصر صالحی به طرفداری از نامزدهای حاضر در جلسه از رقابت کنار رود و عزم خود برای حضور در این رقابت سیاسی جزم کرده است.
این نماینده مجلس هفتم در جمعی دوستانه با تاکید بر حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفته است: گرایش سیاسی دارم اما مدیون و وام دار هیچ گروه یا جناحی سیاسی نیستم فراجناحی و مستقل پا به عرصه انتخابات می گذارم و براساس احساس تکلیف و همچنین درخواست های مردمی حضور جدی در رقابت انتخابات خواهم داشت.
قیصر صالحی که سابقه مشاور وزیر و همچنین ۴چهار سال نمایندگی مردم در خانه ملت( عضویت در کمیسیون های انرژی و اصل نود مجلس و همچنین فراکسیون فرهنگیان مجلس) در کارنامه دارد خوش بین است با حمایت طرفداران سنتی خود و جلب آراء مردم حوزه انتخابیه، باز هم وکیل مردم در بهارستان شود.

[کد خبر:AJ10223]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-3 # sirafsoodt 1394-09-05 08:59
سلام به حاج قیصر- نماد صداقت، پاکی وشرف در عرصه سیاست و قانون گذاری
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-2 # محمد محمودی نژاد 1394-09-05 09:01
رای ما به دکتر شفیق فرد
خبر از دکتر شفیق فرد عضو کانون وکلای استان بگذارید و این افتخار استان بوشهر را معرفی کنید مرسییییییییی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # دریانورد 1394-09-05 10:15
این مطلب سوک به خبر سایت تون اضافه کنید

قیصر صالحی که سابقه نمایندگی از این حوزه در مجلس هفتم را یدک می کشد این روزها به شدت در حال رایزنی با همراهان دیروز و همفکران امروزش می باشد .وی پس از اتمام دوره نمایندگیش در مجلس هفتم به عنوان مشاور وزیرآموزش و پرورش ،مشاور استاندار بوشهر و عضو هئیت مدیره یکی از شرکت های زیر مجموعه شستا مشغول به خدمت بوده است . قیصر در اوائل سال جاری از دایره مشاوران سالاری استاندار بوشهر خود را بیرون کشید تا بتواند با فراغ بیشتر به تنظیم برنامه هایش در زمینه حضور در انتخابات بپردازد.قدر مسلم این که وی به همراه الماسی به عنوان جدی ترین گزینه ها برای مقابله با احمدی نماینده کنونی مجلس از این حوزه می باشند هر چند که اگر مجید کنگانی که برای مجلس هفتم رد صلاحیت شد بتواند تایید صلاحیتش را از مجاری قانونی کسب کند وی نیز به جمع رقیبان احمدی افزوده می شود .
قیصر صالحی که سابقه نمایندگی از این حوزه در مجلس هفتم را یدک می کشد این روزها به شدت در حال رایزنی با همراهان دیروز و همفکران امروزش می باشد .وی پس از اتمام دوره نمایندگیش در مجلس هفتم به عنوان مشاور وزیرآموزش و پرورش ،مشاور استاندار بوشهر و عضو هئیت مدیره یکی از شرکت های زیر مجموعه شستا مشغول به خدمت بوده است . قیصر در اوائل سال جاری از دایره مشاوران سالاری استاندار بوشهر خود را بیرون کشید تا بتواند با فراغ بیشتر به تنظیم برنامه هایش در زمینه حضور در انتخابات بپردازد.قدر مسلم این که وی به عنوان جدی ترین گزینه ها برای مقابله با احمدی نماینده کنونی مجلس از این حوزه می باشند هر چند که اگر مجید کنگانی که برای مجلس هفتم رد صلاحیت شد بتواند تایید صلاحیتش را از مجاری قانونی کسب کند وی نیز به جمع رقیبان احمدی افزوده می شود .

دوستدار شما دریانورد از دیار نایبند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-1 # باران 1394-09-05 10:25
هرکی دلش می خواد بفرما اما شک نکنید خانم الماسی رهسپار بهارستان خواهد شد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-1 # حیدری کنگون 1394-09-05 16:04
ما به خانم الماسی افتخار می کنیم بی شک پیروز این عرصه خواهند بود ما از اولش هم ایشون رو نماینده میدونستیم چون پتانسیل فوق العاده ای دارن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-1 # ندای خلیج فارس 1394-09-05 17:52
تجربه. اخلاق. صداقت و تلاش قیصر صالحی نوید آینده زیبا می دهد، صالحی در ایجاد بندهای قانونی برای حمایت مناطق محروم کارنامه موفق در مجلس هفتم داشته است. در زمینه راه، مدرسه سازی. کمک نفت به میزبانان. بومی سازی مسئولان شهرستان ها موفق بوده است. همه با هم پیش به سوی رای به قیصر صالحی مرد روزهای سخت عسلویه- سیراف- جم- ریز - کنگان- بنک- آبدان- دیر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # شیرآهنکوه 1394-09-06 09:11
علمداری
#بیاییدازمشترکات هم پلی بسازیم# و #به هم ملحق شویم #نه#
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # حیدری 1394-09-06 10:17
واقعا رای دادن به فیصر صالحی بسیار تاسف بار است .رای به صالحی با وجود این همه افراد باسواد جای تاسف دارد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # جناب خان 1394-09-10 22:18
من به صداقت، مردم داری، ایمان و بزرگ مردی جناب صالحی رای می دهم برایش تبلیغات هم می کنم رامب د هم بهش رای می دهد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب