000000000000000000000000000892aabee.jpg

آينه جم- فرماندار شهرستان کنگان گفت: انتظار مردم، حضور موثر و مشارکت صنعت در ارتقای وضعیت درمانی بیمارستان امام خمینی کنگان است.

به گزارش  آينه جم به نقل از ثلاث، عبدالنبی یوسفی صبح یکشنبه در بازدید از بیمارستان کنگان اظهار داشت: بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان علاوه بر شهرستان‌های جنوبی استان، بخشی از شهرستان‌های جنوبی استان فارس و بخشی از شهرستان‌های هرمزگان را خدمات‌دهی می‌کند.

وی بیان کرد: با توجه به استقرار صنعت در منطقه و حوادث و اتفاقاتی که به همین علت رخ می‌دهد و آمار مراجعینی که به بیمارستان کنگان مشاهده کردم، انتظار مردم، حضور موثر و مشارکت صنعت در ارتقای وضعیت درمانی بیمارستان امام خمینی کنگان است.

فرماندار شهرستان کنگان اضافه کرد: امیدواریم نسبت به تجهیز بهتر بیمارستان امام خمینی و همچنین تعمیر ساختمانی آن در برنامه دراز مدت اقدام شود و یک بیمارستان با ظرفیت بالاتر در کنگان احداث شود.

وی خاطرنشان کرد: در این خصوص گام‌هایی نیز نسبت به تهیه زمین آن برداشته شده است که بنده از متولیان آن تشکر می‌کنم و همچنین از شهرداری و شورای اسلامی شهر که دنبال این موضوع هستند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

ماهانه حدود ۶۰۰ عمل در بیمارستان کنگان انجام می‌شود

یوسفی ادامه داد: حدود ۶۰۰ عمل مختلف به صورت ماهانه در این بیمارستان انجام می شود که آمار بسیار بالایی است و قطعا این آمار در آینده نیز افزایش خواهد یافت.

وی افزود: با توجه به حجم بالای مراجعین به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، قطعا این مرکز درمانی در آینده نیازمند تجهیزات و دستگاه های مدرن به همراه متخصصین مربوطه و مختلف بیشتری است.

فرماندار شهرستان کنگان تصریح کرد: خوشبختانه این مرکز درمانی نسبت به نخستین بازدیدی که از آن داشتم(در همین مدت چند ماهه) تغییرات محسوسی داشته است که جا دارد از مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و بیمارستان امام خمینی کنگان تقدیر کنم؛ اما هنوز برای تبدیل این بیمارستان به قطب درمانی و آنچیزی که در شان مردم باشد فاصله دارد.

براساس اين گزارش ؛ فرماندار شهرستان کنگان به اتفاق معاون سیاسی اجتماعی و بخشدار مرکزی کنگان از بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان بازدید به عمل آورد. در این بازدید دكتر حيدري رئیس و همچنين مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی کنگان، فرماندار شهرستان را همراهی نموده و توضیحات لازم را ارائه کردند.۱۸۱a0143%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b1%db%b0%db%b5_%db%b1%db%b0%db%b3%db%b5%db%b3%db%b0

[کد خبر:AJ18953]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # احمدي-پارس جنوبي 1395-08-18 07:52
درود بر جناب يوسفي عزيز.براي ايشان آرزوي موفقيت و پيروزي در همه عرصه ها از درگاه خداوند مسئلت دارم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب