جدیدترین ها از استان بوشهر

گزارش تصویری

13910610000141_PhotoD.jpg

به گزارش چریف،حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان عسلویه با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با تبریک میلاد فرخنده حضرت علی (ع) به سیره عملی آن حضرت اشاره کرد و بر لزوم الگوبرداری از این سیره تاکید کرد.

وی نقش امام علی (ع) در دفاع از دین و ارزش‌های دینی چه در دوران خلفا و چه در دوران امامت خویش را تاثیرگذار دانست و افزود: امام علی (ع) در برابر کج‌روی کوتاه نمی‌آمد و حد اسلام را درباره بعضی از افراد بدون ملاحظه اجرا می‌کرد.

مسئولان از شعار دادن بپرهیزند

امام جمعه عسلویه به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگران اشاره کرد و یادآور شد: حضرت آقا در این دیدار بر مبارزه عملی با فساد تاکید داشتند و فرمودند که "فساد با گفتن حل نمی‌شود".

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه مسئولان باید عمل کنند و از شعار دادن بپرهیزند خاطرنشان کرد: اینکه بگوییم در دولت گذشته فلان فرد فساد داشته دردی از ملت دوا نمی‌شود، چرا که فردا هم کسی می‌گوید این دولت فساد داشته؛ طوری می‌گویند که انگار دولت گذشته غارت داشته است.

کلید حل مشکلات در داخل کشور است

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر انقلاب "کلید حل مشکلات در داخل کشور است" تصریح کرد: نشستن با آمریکا گره از کار ما باز نمی‌کند و سرمایه انسانی داخلی را باید قدر بدانیم؛ اینکه وزیر خارجه ما با وزیر خارجه آمریکا بنشیند مشکلات حل نمی‌شود تازه دشمن پرروتر هم می‌شود.

امام جمعه عسلویه با انتقاد از دعوت از افراد مسئله‌دار به عسلویه افزود: اتفاقات عجیبی در شهرستان ما رخ می‌دهد و بعضی از جلسات برگزار می‌شود که مصلحت نیست، فردی که منتسب به این دولت هست اما ایده‌هایش با نظام مخالفت دارد چرا به شهرستان دعوت می‌شود.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: همین فرد که به عسلویه دعوت شده، مطالب نامربوطی در ماه‌های اخیر بیان کرده، مثلا جایی گفته بود چه اشکال دارد آرم شیر خورشید به پرچم جمهوری اسلامی برگردد یا موضع‌گیری درباره عراق باعث ناراحتی دولت عراق شد.

وی خطاب به فرماندار عسلویه اظهار داشت: آقای فرماندار مراقب باشید، من در این جلسات نمی‌آیم و مخالف این جلسات هم هستم.

امام جمعه عسلویه اضافه کرد: فردا سالروز شهادت علامه شهید مطهری و روز معلم است که این روز را گرامی می‌داریم.

معلمان از شهید مطهری الگوبرداری کنند

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه معلمین باید از این معلم بزرگوار الگو بگیرند گفت: حضرت امام (ره) در شهادت شهید مطهری فرمودند "فرزند عزیزی از دست دادم که پاره تنم بود" و مقام معظم رهبری هم ایشان را "چشمه فیاض و جوشان علم و دیانت" دانستند.

وی با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س) افزود: بدون تردید آن حضرت اسوه صبر و عفت و آینه تمام نمای حضرت زهرا (س) بودند.

[کد خبر:AJ1234]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه