آینه جم:بدنبال سریال دنباله دار کشف حجاب برخی بازیگران زن ایرانی گویی این بار نوبت به چکامه چمن ماه رسید و اینک در پی اخطار سخنگوی وزارت ارشاد، چکامه چمن ماه عکس های منتشر شده در اینستاگرامش را برداشت.

کشف حجاب چکامه چمن ماه 

به گزارش آینه جم:چند هفته پیش خبری در فضای مجازی دست به دست شد مبنی بر کشف حجاب بازیگر زن ایرانی در اینستاگرامش که این موضوع باعث شد تا پیج این بازیگر با هجمه کاربران برای صحت از این خبر روبرو شود که هنگام مواجه شدن با صفحه صدف طاهریان با تصاویری نامتعارف روبرو شدند که در شان بازیگران سینمای ما نبود.

 چکامه چمن ماه پشیمان شد ، اطلاعات جدید در مورد پدر و خانواده جنجالی اش !

عکس چکامه چمن ماه

 چکامه چمن ماه پشیمان شد ، اطلاعات جدید در مورد پدر و خانواده جنجالی اش !

 تصاویری از چکامه چمن ماه

این بار نیز نوبت به چکامه چمن ماه رسیده تا در صفحه اینستاگرام منتسب به این بازیگر با عکس هایی بی حجاب و نه در خور و شایسته یک بازیگر مسلمان ایرانی روبرو شویم. مردم این بار خیلی به بحث هک شدن صفحه اینستاگرام چمن ماه فکر نمی کنند چرا که در آخرین مورد از سریال کشف حجاب های بازیگران، این احتمال از بین رفت و توسط خود صدف طاهریان تأیید شد.

چکامه چمن ماه !

از چکامه چمن ماه چه می دانید؟

یکی از بستگان نزدیک چمن ماه درباره ماجرای کشف حجاب اینستاگرامی این بازیگر گفت: چکامه مدتی است که از ایران مهاجرت کرده و طبیعی است که پوشش خود را هم منطبق با استانداردهای کشوری که در آن اقامت دارد انتخاب کرده است.

چکامه چمن ماه که متولد ۱۳۵۹ و دیپلم مجسمه سازی است کار بازیگری را اواخر دهه هفتاد و با "بودن و نبودن” کیانوش عیاری آغاز کرد.در سال های بعد چمن ماه در آثاری چون "سهراب”، "جایی دیگر”،”شکلات”،”ازدواج صورتی” و "حریم” ایفای نقش کرد.


 چکامه چمن ماه پشیمان شد ، اطلاعات جدید در مورد پدر و خانواده جنجالی اش !

 بیوگرافی چکامه چمن ماه

فیلم پرحاشیه "پایان نامه”،”گیرنده”،”گهواره ای برای مادر” و "اعترافات ذهن خطرناک من” دیگر آثار این بازیگر زن در سالهای اخیر بوده اند.

آخرین تجربه بازیگری چمن ماه فیلمی ویدیویی است به نام "آن آواز غمناک” ساخته آرش سنجابی که بیشتر به عنوان نویسنده شناخته می شود. چمن ماه در این فیلم با دو چهره ورزشی به نامهای سوشا مکانی و هادی ساعی همبازی بوده است.

چکامه چمن ماه فرزند هنگامه فرازمند منشی صحنه سینمای ایران است.

فرازمند که سابقه بازیگری هم داشته و از جمله در "آژانس شیشه ای” نقش کوتاهی ایفا کرده بود، در سالهای اخیر به دلیل برخی مشکلات حضور فعالی

بعد از گلشیفته فراهانی، مینا لاکانی و صدف طاهریان، چکامه چهارمین بازیگر زنی است که از ایران رفته و کشف حجاب می کند.شاید خیلیها ندانند که دو نفر از اعضای مقتول گروه موسیقی "سگهای زرد” یعنی سروش و آرش فرازمند پسردایی های چکامه چمن ماه بودند.

پسردایی های چکامه که مدتی بعد از تشکیل گروه "سگهای زرد” به آمریکا مهاجرت کرده بودند دو سال قبل با شلیک گلوله علی اکبر رفیعی از اعضای گروهی به نام "فری کیدز” در بروکلین نیویورک کشته شدند!

آن دو جوان که با سری پرسودا هوس ینگه دنیا و جهانی کردن گروهشان به سرشان زده بود، سرنوشتی تلخ در بروکلین پیدا کردند خدا عاقبت دخترعمه شان را به خیر ختم کند.

احمدرضا معتمدی کارگردان آثاری چون "قاعده بازی” و "آلزایمر” اخیرا قصد داشت در درامی با نام "بوف کور” نقبی بزند بر آنچه بر "سگهای زرد” رفت با این حال علیرغم دریافت پروانه ساخت به تهیه کنندگی محمد خزاعی، امکانات مالی تولید برایش فراهم نشد.

چکامه چمن ماه عکس هایش را پاک کرد

 در پی اخطار سخنگوی وزارت ارشاد، چکامه چمن ماه عکس های منتشر شده در اینستاگرامش را برداشت.

در پی واکنش سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین نوش آبادی، به کشف حجاب دو بازیگر زن سینما، چکامه چمن ماه عکس های منتشر شده خود در اینستاگرامش را برداشت.

ساعتی پیش نوش آبادی در مصاحبه با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به این اتفاق گفت: این کار باید توسط این افراد توجیه شود و بلافاصله عکس ها را بردارند و کارشان را جبران کنند. طبق مقررات با آنها برخورد می کنیم. البته این رفتارها در شان یک هنرمند نیست. هنرمندی که این کار را انجام می دهد اول به خودش ضرر می رساند. ما به هنرمندان پیشنهاد می کنیم عکس های شخصی خودشان را در فضای مجازی منتشر نکنند.

 چکامه چمن ماه پشیمان شد ، اطلاعات جدید در مورد پدر و خانواده جنجالی اش !

واکنش چکامه چمن ماه به اخطار ارشاد

نوش آبادی تصریح کرد: اگر عمدی در این کار باشد طبق ضوابطی که قبلا به آنها اعلام شده با آنها برخورد می کنیم. برخی از هنرمندان مدیر برنامه هایشان صفحه های مجازی را هدایت می کند. اگر محرز شود که خودش را این کار را کرده با او برخورد می کنیم اما اگر مدیر برنامه هایش این عکس را گذاشته باشد سریع تر باید جلوی کار را بگیرد.

در پی این اخطار و واکنش، دقایقی پیش چمن ماه عکس های منتشره خود در اینستاگرامش را برداشته است و این جمله در آخرین پیام خود گذاشته است: آیا آب رفته به جوی باز می گردد

 بیوگرافی چکامه چمن ماه :

چکامه چمن ماه متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در شیراز ) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی که فارغ‌التحصیل دیپلم مجسمه‌سازی از هنرستان استاد شهریار است، بازیگری در سینما را از سال ۱۳۷۷ با فیلم «بودن یا نبودن» به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد.

چکامه چمن ماه پشیمان شد ، اطلاعات جدید در مورد پدر و خانواده جنجالی اش !

تصاویر چکامه چمن ماه

چکامه چمن ماه بازیگر سینما و تلویزیون ایران، که سابقه بازی در فیلم هایی چون بودن یا نبودن، سهراب، بانوی کوچک، جایی دیگر، شکلات، گیرنده، گهواره ای برای مادر، پایان نامه و اعترافات ذهن خطرناک من و چند سریال تلویزیونی از جمله ستاره های سربی، راز شیوا، و پرواز در حباب را در کارنامه اش دارد،او در تاریخ 1394/8/5 عکسی بدون حجاب از خود در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرد.

چکامه چمن ماه پشیمان شد ، اطلاعات جدید در مورد پدر و خانواده جنجالی اش !

فیلم های چکامه چمن ماه

باشگاه خبرنگاران جوان - ویکی پدیا

[کد خبر:AJ9390]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # علی 1394-12-29 03:07
سلام ووقت بخیمن باکسی وچیزی وکی چکارکردوچی گفت ندارم...
اگه ممکنه این نوشته روبه خانم چکامه چمن ماه برسونید...ممنون
من علی هستم ازگرگان،من بادختردرتهران آشناشدم که متآسفانه والان مریضه وبایدعمل بشه...عشقم پدرنداره.البته منم ندارم...عسقم دوبارعمل شده که هردوبارپول عملشومن دادم...عشقم به خاطراینکه دوران عملش به پایان نرسیده دوباره مریضیش عودکرده والان داره بامرگ دستوپنجه نرم میکنه...عشقم نون آورخونست ومادرمریضی داره که نمیتونه کارکنه وخواهر12ساله ای داره که محصله وهزینه داره...عسقم23سا لشه وخیلی جونه...التماس میکنم خانم چمن ماه...به پاتون میافتم...خواهش میکنم بهمون کمک کنید...عشقم الان خیلی حالش بده واورژانسی احتیاج به عمل داره
6280231207784546این شماره کارتمه و09119712027این م شمارمه...کل هزینه اش5میلیون تومنه
مممون وتشکر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # علی 1394-12-29 03:09
خانم چمن ماه خواهش میکنم عشقمونجات بدید
التماس میکنم،،،به پاتون میافتم،عشقمونجا ت بدید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب